تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۹
کد خبر: ۱۶۳۶۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با وجود تندباد و بارندگی شدید، شبکه توزیع برق خوزستان آسیب زیادی ندیده است
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: این شرکت با تکیه بر پیش بینی های سازمان هواشناسی و مدیریت بحران، اقدام های مهمی را جهت بررسی و رفع نقاط آسیب پذیر شبکه برق در تمامی نقاط تحت پوشش تندباد انجام داد به طوری که در شب گذشته نسبت به سال های پیش، کمترین آسیب به شبکه و تجهیزات برق وارد آمد. 

رضا غضنفری افزود: مناطقی مانند رامهرمز و رامشیر که همیشه به علت بادگیر بودن این مناطق در آسیب های شدید بر اثر تندباد های فصلی قرار داشتند ، روز و شب گذشته را نیز با سختی گذرانده و حدود ده پایه برق در رامهرمز و شش پایه برق نیز در رامشیر سقوط کرد. 

مدیرعامل توزیع نیروی برق خوزستان تصریح کرد: در همین رابطه لازم به ذکر است در گذشته مشابه همین تندباد دست کم شصت پایه را در همین منطقه تخریب کرده بود. 

غضنفری ادامه داد: متاسفانه پراکندگی پایه های سقوط کرده و آب گرفتگی مسیرها، دسترسی برای انتقال نفرات و تجهیزات را غیرممکن کرده بود و به همین دلیل علیرغم آماده باش کامل نیروهای عملیاتی، تا ‌بازگشایی مسیرها امکان بازسازی شبکه و پایه های برق فراهم نشد و از این بابت از مردم شریف این مناطق به دلیل خاموشی پیش آمده عذرخواهی می کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان خاطرنشان ساخت: تا ساعتی دیگر برق در این مناطق و روستاهای مسیر تندباد عادی می شود.

همچنین در شب گذشته بر اثر سقوط دکل برق متعلق به شرکت نفت بر روی پایه های برق، روستاهای گرگر و مشاگه بی برق شدند که تا ساعتی دیگر کار تعمیرات و پایداری برق در این مناطق نیز انجام خواهد شد.
:
:
:
آخرین اخبار