تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۰
کد خبر: ۱۶۳۷۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استقلال خوزستان درچه صورت در لیگ برتر می ماند
تیم استقلال خوزستان که در این فصل شرایط سختی را سپری می کند همچنان یکی از گزینه های سقوط به لیگ پایین تر فوتبال است.

تیم استقلال خوزستان که از هفته های آغازین لیگ هفدهم در انتهای جدول قرار داشت اکنون در لبه پرتگاه سقوط به لیگ یک قرار دارد که می طلبد هواداران و به ویژه مسئولان خوزستان به حمایت بیشتر این تیم بپردازند.

تیم خوزستان که دو فصل پیش عنوان قهرمانی لیگ ایران را به دست آوردند مقابل گسترش فولاد می توانستند با کسب پیروزی، علاوه بر جدا کردن خود از تیم های قعر جدول رده بندی، برای کسب جایگاه بهتر در لیگ امیدوار شوند ولی آنها حالا کار بسیار سختی پیش رو دارند.

شاگردان عبداله ویسی اگر چه در بازی هفته گذشته مقابل پیکان متوقف شدند اما کسب این یک امتیاز شیرین می تواند ورق را برای آنها برگرداند و با نتیجه گیری در 2 بازی باقیمانده شرایط خوبی را رقم بزنند.

تیم استقلال خوزستان هم اکنون از 28 بازی گذشته خود با 6 برد، 9 تساوی و 13 باخت و با احتساب 27 امتیاز در مکان چهاردهم رده بندی جای دارد که با توجه به امتیازات تیم نفت تهران،در صورت پیروزی و کسب سه امتیاز از 2 بازی آینده خود، در لیگ برتر ماندنی می شود.

آبی های خوزستان در مصاف با تیم های نفت تهران و سیاه جامگان 2 برد 6 امتیازی کسب کردند و همین امر موجب شد شرایط این تیم نسبت به تیم های هم تراز خود بهتر شود اگر چه همچنان یکی از سه گزینه اصلی سقوط به لیگ یک فوتبال ایران است.

** دیدار استقلال خوزستان و سپاهان

با توجه به شرایط هر دو تیم در جدول رده بندی این دیدار برای هر 2 تیم بسیار حساس بوده و به نوعی می توان از آن به بازی مرگ و زندگی یاد کرد.

از یک سو استقلال خوزستان می تواند با کسب پیروزی در این دیدار 30 امتیازی شده و جایگاه خود را در جدول بهبود دهد و از سوی دیگر تیم سپاهان قهرمان پنج دوره لیگ برتر فوتبال کشور در صورت باخت برابر استقلال یکی از گزینه های سقوط به لیگ یک قرار می گیرد.

لیگ امسال در شرایطی برگزار شد که از همان ابتدا خیلی ها بر این باور بودند که سپاهان جزو تیم های مدعی لیگ خواهد بود و حرف های بسیار زیادی برای گفتن خواهد داشت اما پس از 28 هفته از لیگ، این تیمی که قرار بود مدعی برای قهرمانی یا کسب سهمیه آسیایی باشد، خطر سقوط به دسته یک را احساس می کند.

تساوی در دیدار دو تیم استقلال خوزستان و سپاهان بدترین نتیجه برای هر دو تیم به شمار می رود چرا که رقبای آنها (تیم های سپیدرود، نفت تهران) از این موضوع سود می برند.

حال باید دید که جدال بین اندیشه های عبداله ویسی و منصور ابراهیم زاده چگونه رقم می خورد هر چند که آبی های خوزستان در این دیدار چند مهره کلیدی خود را در اختیار ندارند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار