تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۱۶۳۸۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز:
وضعیت شبکه برق اهواز عادی است
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با بیان این‌که در حال حاضر وضعیت شبکه برق در اهواز عادی است، گفت: امروز شاهد بارش باران در شهر اهواز هستیم اما این باران به شکلی نبوده است که شبکه برق اهواز را دچار مشکل کند. 

حسن کریمی در خصوص وضعیت شبکه برق با توجه به بارش باران در شهر اهواز، اظهار کرد: امروز شاهد بارش باران در شهر اهواز هستیم اما این باران به شکلی نبوده است که شبکه برق اهواز را دچار مشکل کند.

وی افزود: خوشبختانه در حال حاضر وضعیت شبکه برق در اهواز عادی است و خاموشی در مناطق اهواز نداریم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز تصریح کرد: با توجه به این‌که بارش باران در اهواز آرام است و وزش باد چندانی را نیز شاهد نیستیم، شبکه در وضعیت عادی است و مشکلی برای برق هیچکدام از مناطق اهواز پیش نیامده است.

کریمی عنوان کرد: بعضا در مناطقی که درخت و شاخ و برگ آن‌ها در شبکه وارد می‌شود و با شبکه برخورد می‌کند، شاهد قطعی برق و مشکلاتی در شبکه هستیم. 

وی خاطرنشان کرد: از نظر استاندارد کاشت درختان در اطراف و زیر شبکه برق ممنوع است و بر اساس استانداردهای جهانی فقط می‌توان در اطراف شبکه نسبت به کاشت بوته‌هایی با ارتفاع کم اقدام کرد تا در صورت وزش باد شدید و طوفان این شاخ و برگ‌ها با شبکه برخورد نکنند و باعث قطعی برق نشوند. 
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار