تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۸
کد خبر: ۱۶۳۸۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بیش از 12 کیلوگرم شیشه در اهواز کشف شد
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: 12کیلو و 500 گرم مواد روانگردان شیشه در اهواز از سوداگران مرگ کشف و ضبط شد.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده در این باره اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی از انتقال محموله مواد مخدر به شهرستان اهواز مطلع شده و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از ساعت ها تلاش و رصد خودروهای عبوری در ورودی شهرستان اهواز ، 2 سوداگر مرگ که با عنوان مسافر سوار اتوبوس بودند را شناسایی و در یک عملیات ضربتی آنها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: در بازرسی از وسایل 2 متهم دستگیر شده مقدار 12 کیلو و 500 گرم مواد روان گردان از نوع شیشه که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به مبارزه بی امان و خستگی ناپذیر پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر که سلامت جامعه را هدف گرفته اند، از خانواده ها به عنوان حامیان نیروی انتظامی خواست، در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر، پلیس را از طریق سامانه 110 در جریان قرار دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری آنان اقدام شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار