تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳
کد خبر: ۱۶۳۸۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۴۰ استخر برای دانش‌آموزان خوزستانی ساخته شود
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان گفت: باید در مناطق مختلف استان حدود ۴۰ استخر برای دانش‌آموزان وجود داشته باشد.

علی‌حسین حسین‌زاده در جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه اگر پروژه‌ای بعد از 8 سال فقط 25 درصد پیشرفت فیزیکی دارد مسئله‌ای توجیه ناپذیر است، اظهار داشت: برای هر مسئله‌ای می‌توان حتی با وجود برخی مشکلات راه حل پیدا کرد.

وی افزود: اینکه پس از 8 سال برای معلم‌سراها که یک ساختمان چند اتاقه هستند خواستار و خواهان اعتبار باشیم قابل پذیریش نیست.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان بیان کرد: با توجه به وعده‌های پیشین مبنی بر اینکه تا پایان سال 97 دیگر مدرسه کانکسی در خوزستان نداشته‌ باشیم از این رو همه پیمانکاران این امر مشغول فعالیت هستند.

وی به شرایط نامناسب خوزستان در زمینه سرانه آموزشی اشاره کرد و گفت: در همین زمینه باید تلاش شود تا این موضوع اصلاح گردد از این رو در یک برنامه 4 ساله باید تلاش شود تا از لحاظ سرانه فضای آموزشی در بین 10 استان اول کشور قرار بگیریم.

حسین‌زاده به افزایش اعتبارات در سال 96 اشاره کرد و با بیان اینکه این موضوع در سال 97 نیز ادامه خواهد داشت، عنوان کرد: ساخت و راه اندازی 8  استخر جدید و نیمه کاره آغاز شده به طوری که تاکنون مراحل ساخت یک استخر تمام شده و تحویل داده شده ولی باید در نظر بگیریم که به این تعداد با توجه به تعداد دانش‌آموزان کافی نیست.

وی با اشاره به تلاش‌ها برای تکمیل و بهره‌برداری از 7 استخر دیگر در امسال ادامه داد: باید در مناطق مختلف استان حدود 40 استخر برای دانش آموزان وجود داشته باشد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان به مسئله معلم‌سراها اشاره و تصریح کرد: اگر این معلم‌سراها که اعتبار لازم برای ساخت را ندارند متقاضی در بخش خصوصی دارند باید واگذار شوند چرا که دولت نیز چنین نظراتی دارد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار