تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹
کد خبر: ۱۶۳۸۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آتش‌سوزی شبانه در یک باب مغازه تجاری در دزفول
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول از آتش‌سوزی در یک باب مغازه تجاری در این شهر خبر داد و گفت: در حال حاضر آتش‌سوزی مهار و در حال تلاش برای بازگشایی مسیر هستیم. 

عبدالحسین معظم‌فر اظهار کرد: ساعت 2:15 بامداد امروز طی تماس شهروندی با سامانه ۱۲۵ آتش‌سوزی در یک باب مغازه تجاری ( لوکس فروشی) در چهارراه شریعتی اطلاع‌رسانی شد که سریعا نیروهای آتش‌نشانی از ایستگاه‌های شماره یک و سه در محل حادثه حضور یافتند.

وی با بیان اینکه  علت این حادثه در دست بررسی است، افزود: حادثه در زمان تعطیلی این واحد صنفی رخ داد و  منجر به آتش‌سوزی شد که با اعزام اکیپ اطفای حریق از ایستگاه‌های شماره یک و سه مهار شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: در این حادثه دو نفر از آتش‌نشانان دچار دودگرفتگی شدید شدند که توسط نیروهای اورژانس به مرکز درمانی اعزام شدند.

معظم‌فر بیان کرد: پس از ساعت‌ها تلاش هنوز آتش‌نشانان با چهار خودروی اطفای حریق سنگین در حال لکه‌گیری حریق در محل حادثه مشغول عملیات هستند و اکیپ‌های خدمات موتوری شهرداری دزفول (جرثقیل و جوشکاری) با حضور در محل قرار است ضمن مهار اسکلت فلزی مغازه و برشکاری، قسمت‌های باقیمانده ساختمان که در حال ریزش در معابر است را تخریب و اقدام به بازگشایی مسیر کنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار