تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۱۶۳۸۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دلیل غرق شدن «سانچی» مشخص شد
رئیس کمیسیون عمران مجلس، با بیان اینکه خطای انسانی طرف چینی نیز در بروز سانحه برای سانچی دخیل بوده است، گفت: مجموعه ای از عوامل در بروز این حادثه دردناک دخیل بوده و مقصر مشخصی برای این سانحه نمی توان معرفی کرد.

محمدرضا رضایی با اشاره به برخی نقل قول ها در خصوص مقصر بودن کاپیتان در بروز سانحه سانچی، گفت: مجموعه ای از عوامل در بروز این سانحه دردناک دخیل بوده و مقصر مشخصی برای این سانحه نمی توان معرفی کرد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه طبق بررسی های انجام شده کاپیتان سانچی یکی از نیروهای با تجربه کشور در حوزه دریانوردی بوده که در اسانچیین سانحه جان خود را در راه خدمت به مردم از دست داد، افزود: در خصوص مقصر بودن کاپیتان در این سانحه سوء برداشت صورت گرفته زیرا در حین بروز سانحه برای نفتکش ایرانی هدایت کشتی با یکی از افسران بوده و کاپیتان نقشی در این سانحه نداشته است.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه در بحث سانحه برای سانچی خطای انسانی عامل اصلی بروز حادثه بوده است، تصریح کرد: خطای انسانی هم از سوی کشتی سانچی رخ داده و هم کشتی کریستان از این رو مقصر نبودن طرف چینی در این سانحه به کل رد می شود.

وی ادامه داد: اظهاراتی که در خصوص کشتی کریستال مطرح شده فقط مبنی بر این بوده که تعمدی در کار نبوده اما بروز خطای انسانی از سوی طرف چینی در این سانحه محرز است.

رضایی با بیان اینکه از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین سازمان بنادر و دریانوردی می خواهیم هر چه سریع تر گزارش نهایی سانچی را به مردم ارایه کند، گفت: با توجه به رمزگشایی اطلاعات جعبه سیاه دو کشتی طبیعی است که اطلاعات باید با کشورهای ذی نفع هماهنگ شود.

وی با تاکید بر اینکه از ابتدا از مسئولان به ویژه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص رسیدگی به مطالبات خانواده های داغدار سانچی مطالباتی داشته ایم، افزود: با توجه به اینکه حادثه دیدگان سانچی شهدای خدمت بوده که در راه اقتصاد کشور جان خود را از دست داده اند، باید به مطالبات خانواده جان باختگان توجه شود.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
0
0
خوب حالا آخرش دليل غرق شدنش چي بود؟ !!!
:
:
:
آخرین اخبار