تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۱۶۳۸۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با دستور رئیس جمهوری؛
برنامه عملیاتی سرمایه گذاری خوزستان به سایر استان ها ابلاغ شد
با دستور حسن روحانی، رییس جمهوری، برنامه عملیاتی توسعه و سرمایه گذاری خوزستان به عنوان یک الگو به سایر استان ها ابلاغ شد.

برنامه عملیاتی سرمایه گذاری خوزستان به سایر استان ها ابلاغ شد

استاندار خوزستان در این خصوص گفت: این برنامه پس از ارائه به ریاست جمهوری مورد توجه وی قرار گرفت و بر اساس دستور دکتر روحانی بنا شد به عنوان الگویی برای توسعه در اختیار سایر استان ها قرار داده شود. 

غلامرضا شریعتی بیان کرد: با برنامه ریزی ها و اقدامات صورت گرفته، برنامه عملیاتی توسعه و سرمایه گذاری استان خوزستان با هدف ایجاد شکوفایی اقتصادی در مناطق مختلف استان تدوین شد. 

وی ادامه داد: پس از برگزاری جلسات متعدد با معاونت سرمایه گذاری خارجی وزارت اقتصاد و امور دارایی تصمیم بر این شد که به صورت پایلوت مطالعه ای جامع در 70 نقطه از استان خوزستان انجام شود. 

شریعتی افزود: با همکاری و تعامل سازنده و موثر میان معاونت سرمایه گذاری خارجی وزارت اقتصاد، شورای اقتصاد و سرمایه گذاران و با توجه به مکان یابی هایی انجام شده و همچنین شرایطی که مشاور پیش بینی و پیشنهاد کرده است به دنبال اجرای این طرح هستیم. 

استاندار خوزستان اظهار کرد: در این برنامه، سرمایه گذاری در هر حوزه بستگی به نظر و پیشنهاد مشاور و همچنین آمایش سرزمینی خواهد داشت. 

وی با اشاره به آثار و نتایج اجرایی شدن این طرح ابراز امیدواری کرد با اجرایی شدن آن تحول اقتصادی بزرگی در استان ایجاد شود و در نتیجه تولید ناخالص در استان و کشور افزایش پیدا کند. 
:
:
:
آخرین اخبار