تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۱۶۳۸۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون اداره‌کل ورزش خوزستان خطاب به هیات فوتبال؛
هرچه سریع‌تر علت ضرب و شتم تیم استقلال رامشیر بررسی شود
معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان خواستار پیگیری و رسیدگی هر چه سریع‌تر هیات فوتبال استان نسبت به ضرب وشتم تیم استقلال رامشیر از سوی هواداران تیم پرسپولیس گناوه بوشهر شد
هرچه سریع‌تر علت ضرب و شتم تیم استقلال رامشیر بررسی شودمعاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان خواستار پیگیری و رسیدگی هر چه سریع‌تر هیات فوتبال استان نسبت به ضرب وشتم تیم استقلال رامشیر از سوی هواداران تیم پرسپولیس گناوه بوشهر شد. 

ابراهیم نصیری اظهارکرد: تیم استقلال رامشیر در هفته شانزدهم لیگ دسته سوم فوتبال کشور هفته گذشته میهمان تیم گناوه بوشهر بود که در بدو ورود نماینده استان به ورزشگاه، تعدادی از هواداران تیم میزیان شروع به ضرب و شتم کاروان استقلال رامشیر کردند که این بازی در نهایت لغو شد.

وی با ابراز تاسف نسبت به این اقدام هواداران تیم میزبان، گفت: انجام این کار اصلا زیبنده فوتبال و تیم گناوه بوشهر نبود و هیات فوتبال خوزستان مکلف و موظف به پیگیری این موضوع و احقاق حق تیم استقلال رامشیر است. 

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان افزود: هنوز علت این کار ناشایست از سوی هواداران تیم گناوه بوشهر مشخص نشده است و امیدوارم هیات فوتبال خوزستان هرچه سریعتر این موضوع را پیگیری و نتیجه آن را به ما، مردم خوزستان و شهرستان رامشیر گزارش دهد. امیدوارم جواب قانع‌کننده‌ای در این زمینه به دست ما برسد. 

وی بیان کرد: امیدوارم فدراسیون فوتبال نیز به این موضوع ورود کند، چرا که نباید انجام چنین اقداماتی در فوتبال کشور باب شود. عده‌ای که اقدام به انجام این کار کردند باید شناسایی شوند زیرا این کار در ورزش کشور مردود و منسوخ شده است. هواداران تیم حریف باید حرمت استقلال رامشیر را که میهمان آن‌ها بود را نگه می‌داشت، البته در گذشته چنین رفتارهایی از مردم بوشهر ندیده بودیم.

نصیری خاطر نشان کرد: ما و استان بوشهر دو استان همسایه هستیم و در بخش ورزشی مراودات بسیاری با یکدیگر داریم و درست نبود که چهار فرد هنجارشکن چنین رفتار ناشایستی را با ورزشکاران خوزستانی داشته باشند. ما این موضوع را به هیچ عنوان نمی‌پذیریم و تا زمانی که به جواب قانع‌کننده‌ای نرسیم، دست از پیگیری برنخواهیم داشت.

وی تاکید کرد: اداره‌کل ورزش و جوانان بوشهر و هیات فوتبال خوزستان مکلف به بررسی این موضوع هستند و ما منتظر هستیم نتایج بررسی آن‌ها هر چه سریعتر به دستمان برسد و اگر اقدامات لازم از سوی مسوولان مریوطه صورت نگیرد، حتما نسبت به این موضوع واکنش نشان خواهیم داد و دست روی دست نخواهیم گذاشت تا دوباره چنین مسایلی تکرار شود.

استقلال رامشیر در حال حاضر در صدر گروه سوم لیگ دسته سوم فوتبال کشور قرار دارد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار