تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۱۶۳۸۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند خبر داد:
احیاءکامل ورزشگاه نفت و گاز خرمشهر برای فینال جام حذفی
مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند از آمادگی کامل ورزشگاه نفت و گاز خرمشهر برای میزبانی از فینال جام حذفی خبر داد.

پیمان ادیبی پس از نشست هماهنگی برگزاری دیدار فینال جام حذفی فوتبال کشور در فرمانداری خرمشهر، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: مشکلات زمین و و چمن ورزشگاه  ورزشگاه نفت و گار اروندان امروز به طور قطعی برطرف و از سوی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال مورد تایید قرار گرفت.

وی ادامه داد: همچنین تمام مسائل این ورزشگاه از جمله محوطه پیرامون، نور ورزشگاه، آبخوری‌ها حل شده و مشکل خاصی نیست.

مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند تصریح کرد: پارکینگ ورزشگاه نفت و گاز نیز امروز مورد بازدید قرار گرفت و این عنوان شد که ظرفیت لازم برای حمل بار خودروهای تماشاگران در این توقف‌گاه وجود دارد.

ادیبی یادآور شد: وظیفه داشتیم تا به عنوان میزبان این مسابقه تمامی امکانات را برای برگزاری این دیدار فراهم آوریم که این مهم صورت گرفته است و فدراسیون فوتبال به عنوان برگزار کننده این دیدار می‌تواند با خیال راحت در خرمشهر فینال جام حذفی را برگزار کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هیچ مشکل سخت‌افزاری در ورزشگاه نفت و گاز وجود ندارد و این مجموعه ورزشی به طور کامل احیا و مورد تایید نمایندگان فدراسیون فوتبال قرار گرفته است و با همکاری  فرماندار شهرستان خرمشهر، اقدامات  و هماهنگی‌های لازم به‌طور کامل با دستگاه‌های مرتبط  صورت گرفت و هیچگونه مشکلی برای برگزاری این مسابقه وجود نخواهد داشت.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار