تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۱۶۳۸۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پرواز اهواز-اصفهان با پنج ساعت تاخیر همراه شد
پرواز شماره 3334 مسیر اهواز-اصفهان هواپیمایی ایران ایر که قرار بود ساعت 9:45 دقیقه انجام شود، با پنج ساعت تاخیر مواجه شد.

مدیر روابط عمومی فرودگاه اهواز روز سه شنبه اظهار کرد: دلیل تاخیر در این پرواز انجام نشدن پروازهای پیشین این هواپیما از مبدا بندرعباس بوده است.

مجید ملایانی افزود: این پرواز قرار بوده پس از پرواز بندرعباس-شیراز و شیراز–اهواز صورت بگیرد و بدی آب و هوای شیراز باعث انجام نشدن پرواز شده است.

وی گفت: پس از پرواز بندرعباس-شیراز–اهواز، پرواز اهواز-اصفهان نیز انجام می شود.

بر اساس منشور حقوق مسافر در پروازهای با 2 ساعت تاخیر، پذیرایی و در پرداخت های بیش از 2 ساعت، علاوه بر پذیرایی، حق تغییر پرواز یا دریافت وجه بلیت از سوی مسافر وجود دارد با این حال مسافران پرواز اهواز-اصفهان از این حقوق بهره مند نشده اند.

فرودگاه بین المللی اهواز با مساحتی بالغ بر 280 هکتار و یک باند پرواز در شهر اهواز در جنوب غربی ایران واقع شده‌ و میانگین پروازهای داخلی و خارجی - ورود و خروج این فرودگاه روزانه 90 پرواز است. 

هر سال بیش از 32 هزار و 850 پرواز در این فرودگاه انجام شده و در 6 ماهه نخست امسال یک میلیون و 500 هزار نفر مسافر جابجا شده که پیش بینی شده تا پایان سال حدود سه میلیون نفر از طریق فرودگاه اهواز تردد کنند.

در سال 2015 نزدیک به 2 میلیون و 300 هزار نفر مسافر و در سال 2016، 2 میلیون و 600 هزار نفر از طریق این فرودگاه جابجا شده که رتبه چهارم جابجایی در کشور است.

در حال حاضر مسافران 180 کشور با ویزای فرودگاهی می‌توانند بدون ویزا وارد فرودگاه اهواز شده و مجوز ویزای 90 روزه را در خوزستان بگیرند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار