تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۱۶۳۹۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خجسته خبر داد:
ورود ۶هزار خودروی لوکس به روش های غیرقانونی به کشور
عضو هیأت رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی از ورود ۶ هزار خودروی لوکس به روش های غیرقانونی به کشور خبر داد.

امیر خجسته با اشاره به نقش مبازره جدی با کالای قاچاق در استفاده از کالای ایرانی گفت: مدارک و مستنداتی در خصوص قاچاق کالا از گمرکات در دست دارم، علی رغم ارائه مدارک  در خصوص قاچاق کالا به کشور، موضوع انکار شده است.متاسفانه تعداد قابل توجهی کانتینر قاچاق وارد کشور شده است که ورود هر کانتینر به زیان اقتصاد کشور است.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی ادامه داد:6481 خودروی لوکس به روش های غیرقانونی ثبت سفارش شده و از گمرکات وارد کشور شده که متاسفانه خودروهای مذکور با هماهنگی با گمرکات به کشور وارد شده است.  

مدارک و مستندات واردات 6481 خودروی لوکس به کشور موجود است

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری مجلس شورای اسلامی گفت:در گذشته اعلام شد 5300 خودروی لوکس وارد شده اما مسئولان مربوطه این موضوع را انکار کردند  و اخیرا نیز فرماندهی نیروی انتظامی نیز اعلام کرده 424 خودروی لوکس وارد شده که این موضوع نیز انکار شده است.

خجسته ادامه داد:مدارک و مستندات واردات 6481 خودروی لوکس به کشور وجود دارد و مدارک موجود آماده ارائه به دستگاه ها نظارتی،قضایی و ذی ربط است تا در این رابطه تعیین تکلیف شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس دهم شورای اسلامی تصریح کرد: اگر وزارت اقتصاد و سازمان گمرک در خصوص رسیدگی به بحث قاچاق کالا بصورت جدی ورود نکند فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری مجلس به این موضوع رسیدگی خواهد کرد.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی یادآور شد:از دستگاه قضایی و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و سایر دستگاه های نظارتی درخواست می کنم به بحث مبارزه با قاچاق کالا در سال 97 بیشتر توجه کنند.
:
:
:
آخرین اخبار