تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲
کد خبر: ۱۶۳۹۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
215 کیلوگرم ماده مخدر تریاک در اندیمشک کشف شد
فرمانده انتظامی خوزستان از کشف بیش از 215 کیلوگرم ماده مخدر تریاک در عملیات مشترک با استان لرستان در شهرستان اندیمشک خبر داد.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده در بیان جزئیات کشف این محموله مواد مخدر افزود:در ادامه روند مبارزه جدی وبی امان با قاچاقچیان و سوداگران مرگ ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی از ورود محموله مواد مخدر به شهرستان اندیمشک مطلع شدند و بلافاصله موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان لرستان مسیر تردد قاچاقچیان مواد مخدر را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات منسجم یک دستگاه خودرو ایسوزو حامل مواد مخدر را شناسایی و متوقف کردند.

سردار عباس زاده تصریح کرد: در بازرسی از خودروی توقیف شده مقدار 215 کیلو و 190 گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان خاطرنشان کرد: در این رابطه 2 متهم دستگیر و به همراه مواد مکشوفه برای رسیدگی به پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی استان همچنین با اعلام توقیف 2 دستگاه خودروی کانتینر دار از کشف لوازم یدکی قاچاق موتورسیکلت و دوچرخه به ارزش چهار میلیارد ریال در اندیمشک خبر داد.

وی افزود: ماموران ایست و بازرسی پل زال اندیمشک با کنترل خودروهای عبوری، موفق به شناسایی و توقیف 2 دستگاه خودرو کانتینر دار حامل بار قاچاق در محور اندیمشک - خرم آباد شدند.

وی افزود: در بازرسی از بار این 2 خودرو مقادیر زیادی قطعات و لوازم یدکی قاچاق موتورسیکلت و دوچرخه فاقد هرگونه مدارک گمرکی کشف شد.
:
:
:
آخرین اخبار