تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴
کد خبر: ۱۶۳۹۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نایب‌ رئیس شورای شهرآبادان:
تغییرات جدید در شهرداری آبادان مبنای اصولی و کارشناسی ندارد
نایب‌ رئیس شورای شهرآبادان گفت: انتصابات جدید در بدنه شهرداری آبادان بایستی باهدف اصلاح امور و بدون توصیه از صاحبان قدرت صورت گیرد وگرنه مشکلی حل نخواهد شد.

 فواد دریس فرد اظهار کرد: انتصابات و تغییرات در شهرداری حق طبیعی شهردار است و نباید از او سلب شود. شهردارآبادان نباید اجازه دهد تصمیمات مدیریتی‌اش دستخوش بازی‌های خارج از شهرداری شود چون هم شهروندان و هم خود وی از این بابت متضرر خواهند شد.

وی افزود: اگر تغییر مدیران بدون زد و بندهای رایج و با هدف چابک سازی و ارتقاء سطح خدمات صورت گیرد و این دلسوزی و نیت خیرحس شود، همه با آن موافق خواهند بود.اما گماشتن افرادی که سابقه، عملکرد و برنامه مشخصی برای ساماندهی امور ندارند، جز افزایش نارضایتی و افت خدمات حاصلی ندارد.

نایب رئیس شورای شهر آبادان بیان کرد: مردم و کارکنان شهرداری آبادان طی چند ماه اخیر نگرانی‌های زیادی بابت معطل ماندن امور و توقف برنامه‌های شهرداری دارند و هرچه به‌پیش می‌رویم این دلهره‌ها و نارضایتی‌ها بیشتر می‌شود.

وی گفت: شهردار آبادان باید در تراز یک شهرداری با رتبه ۱۱ مانند اهواز رفتار کند و به آن اندازه توان اجرایی و تجربه کار در شهرداری داشته باشد که متأسفانه هرچه زمان گذشت این ویژگی‌ها دیده نشد.

نایب رئیس شورای شهرآبادان عنوان کرد: ما اعضای شورای شهر تاکنون همه تلاش خود را کرده‌ایم انسجام درونی شورای شهر حفظ شود و یکپارچگی در تصمیم هایمان دیده شود اما سکوت در مقابل این حجم از آشفتگی امور شهرداری آبادان جایز نیست.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار