تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۶
کد خبر: ۱۶۴۰۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار آبادان خبر داد:
خواهرخواندگی آبادان با یکی از شهرهای برزیل
فرماندار آبادان گفت: یکی از برنامه‌های سفر سفیر برزیل به آبادان، ارایه تفاهمنامه خواهرخواندگی از سوی شهرداری آبادان است.

عزیزالله شهبازی ظهر امروز در نشست هماهنگی پیرامون سفر سفیر برزیل، اظهار کرد: باتوجه به انس و الفت اجتماعی مردم آبادان با کشور برزیل، اقدامات لازم را برای انجام تدارکات این سفر در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: طی هماهنگی‌های انجام‌شده با وزارت خارجه، سفیر برزیل در یک سفر دو روزه در ۶ اردیبهشت‌ماه به آبادان می‌آید و یکی از برنامه‌های در نظرگرفته‌ شده، ارائه تفاهم‌نامه خواهرخواندگی از سوی شهرداری آبادان است.

فرماندار آبادان بیان کرد: در تلاش هستیم که چنین برنامه‌ای همراه با تبادلات فرهنگی در یکی از شهرهای برزیل صورت گیرد و با همکاری متولیان و مسئولان آبادان درصدد هستیم این استقبال هرچه با شکوه‌تر انجام شود.

وی گفت: دعوت از سازمان‌های مردم نهاد برای حضور در مهمان نوازی مردم آبادان و بازدید از پالایشگاه و‌ پتروشیمی، امکانات گردشگری آبی و دیدار تیم صنعت نفت آبادان با استقلال خوزستان از موارد در نظر گرفته شده برای استقبال از سفیر است که باعث گسترش ارتباطات میان دو ملت است و در ایجاد روابط عمیق فرهنگی کمک می‌کند.

وی افزود: تبادل فکر و ایده برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر این میزبانی جهت همکاری و بازخورد مناسب‌تر این سفر در دستور کار قرار دارد و مدیریت آن بر عهده شهرداری آبادان خواهد بود. 
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار