تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۱۶۴۰۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چگونه هیستوری تلگرام خود را به پیام‌رسان سروش منتقل کنیم؟
چگونه هیستوری تلگرام خود را به پیام‌رسان سروش منتقل کنیم؟کاربران تلگرام می‌توانند با استفاده از «ربات انتقال» سروش، محتوای مهم‌ خود را از تلگرام به سروش منتقل و آرشیو کنند.

با توجه به بخشنامه دولت مبنی بر خروج از پیام‌رسان تلگرام و انتقال به پیام‌رسان‌های داخلی، یکی از دغدغه کاربران این پیام‌رسان غیرقابل دسترس بودن پیام‌ها و مدیاهایی است که برای آنها اهمیت ویژه‌ای دارد. به همین دلیل یکی از سوالات رایج این روزهای کاربران تلگرام این است که محتواهای مهمی که در این پیام‌رسان داریم چه می‌شود؟ چطور آن‌ها را ذخیره کنیم؟

پیام‌رسان سروش این دغدغه را رفع کرده است چراکه شما به راحتی می‌توانید با استفاده از «ربات انتقال» محتواهای مهم‌تان را از تلگرام به سروش منتقل و آرشیو کنید.

روش استفاده از این ربات بسیار ساده است. تنها با ثبت شماره‌ خود می‌توانید در سروش کانالی ایجاد کرده و محتواهای مورد نظرتان از تلگرام به آنجا منتقل کنید.

برای این منظور می‌توانید از طریق ربات سروش به آدرس https://t.me/SoroushBackupbot استفاده کرده و از محتواهای تلگرامی‌ خود به وسیله ربات پشتیبان‌گیر سروش بک‌آپ تهیه کرده و آن را به سروش انتقال دهید.

البته به دلیل اینکه این ربات در آغاز کار است، احتمالا با مشکلاتی مواجه شود که به مرور رفع خواهد شد.
مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار