تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۱۶۴۰۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بخشدار دهدز:
اورژانس دهدز غیر فعال است
بخشدار دهدز گفت: اورژانس به عنوان تنها بستر درمان دهدز غیرفعال است و ظلم مضاعف آنجاست که تنها مرکز بستر درمان شبانه‌روزی بخش اکثر شب‌ها تعطیل است که این تخلف به حساب می‌آید.

حجت ‌الله خسروی ظهر امروز در حاشیه برگزاری مراسم تودیع و معارفه رئیس مراکز درمانی بخش دهدز با بیان اینکه دهدز یکی از گلوگاه‌های مهم استان خوزستان است، اظهار کرد: حجم تردد بالای مسافران و گردشگران به دلیل آب و هوا و طبیعت بکر و زیبای این منطقه می‌طلبد اورژانس۱۱۵ تجهیزات درمانی بهتری داشته باشد.

وی افزود: در بخش دهدز تنها بهداشت مورد توجه متولیان امر بهداشت است و درمان تقریبا در حد بسیار سرپایی و کوچک‌ترین مشکل و درد بیمار به ایذه اعزام می‌شود که رنج سفر برای همراهان و هزینه‌های هنگفت در پی دارد.

بخشدار دهدز تاکید کرد: اورژانس به عنوان تنها بستر درمان دهدز غیرفعال است و ظلم مضاعف آنجا است که تنها مرکز بستر درمان شبانه‌روزی بخش اکثر شب‌ها تعطیل است که این تخلف به حساب می‌آید.

وی با بیان اینکه من به عنوان بخشدار، رعایت نظم، انضباط اداری و کاری را مورد توجه رئیس جدید تاکید دارم گفت: یکی دیگر از مشکلات مسئولان بهداشتی بخش عدم سکونت آنها بوده است، همچنین تاکید می‌کنم که باید بیش از گذشته از ظرفیت نیروهای بومی و ساکن بخش دهدز استفاده شود تا مشکلات قبلی وجود نداشته باشد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار