تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱
کد خبر: ۱۶۴۰۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس پلیس فتا خوزستان خبر داد:
دستگیری یک‌متهم به انتشار تصاویرخصوصی در فضای‌مجازی
رئیس پلیس فتا استان خوزستان گفت: شخصی که اقدام به انتشار تصاوير خصوصي و شخصي شاکی در فضای مجازی و نیز درج تهمت ذيل عکس‌هاي مذکور کرده بود دستگیر شد.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ شاهین حسنوند دربیان جزییات خبر اظهار کرد: شخصی که اقدام به انتشار تصاویر خصوصی و شخصی شاکی در فضای مجازی و نیز درج تهمت ذیل عکس‌های مذکور کرده بود دستگیر شد.

وی افزود: خانمی ساکن یکی از شهرستان‌های استان با مراجعه به پلیس فتا بیان داشتند فردی ناشناس در فضای مجازی و شبکه­ اجتماعی تصاویر خصوصی و شخصی بنده را منتشر کرده و تهمت‌هایی زیر عکس‌های مذکور به من نسبت داده است که باعث هتک حیثیت و از بین رفتن آبرویمان شده است که در این رابطه از منتشرکننده تصاویر ادعای شرف و حیثیت دارم.

رئیس پلیس فتا استان خوزستان عنوان کرد: در ادامه ضمن تشکیل پرونده، موضوع در دستور کار قرار گرفت و با بررسی‌های تخصصی به‌عمل‌آمده پیرامون موضوع پرونده‌ توسط کارشناسان این پلیس و اقدامات فنی صورت گرفته متهم شناسایی و با توجه به محل سکونت متهم پرونده جهت ادامه رسیدگی به دادسرا ارسال گردید.

وی گفت: هتک حیثیت و نشر اکاذیب در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، طبق ماده ۱۷ قانون جرائم رایانه­‌ای جرم بوده و با منتشرکنندگان آن برخورد می‌شود‌.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عبود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
0
0
اینا رو باید گرفت به بدترین شکل مجازات کرد
اینا شده برای مردم داستان این روزا
خیلی هم بده
و مردم رو گرفتار کردن عده ای از خدا بی خبر
:
:
:
آخرین اخبار