تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷
کد خبر: ۱۶۴۱۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ادامه اکران نوروزی و استقبال از فیلم‎های کوتاه در اهواز
رییس انجمن سینمای جوان اهواز گفت:  تعدادی از فیلم‎های کوتاه سینمای ایران که در قالب اکران نوروزی در کشور به نمایش در آمده بودند، در سینما بهمن اهواز به نمایش گذاشته شدند.

رضا سیادت در این باره اظهار داشت: این مجموعه شامل پنج فیلم به نام‎های "حیوان" (بهرام و بهمن ارک)، "وقت ناهار" (علی‌رضا قاسمی)، "شب تولد" (امید شمس)، "هنوز نه..." (آرین وزیردفتری) و "روتوش" (کاوه مظاهری) بودند که در قالب یک سانس 90 دقیقه‎ای در سینما بهمن اهواز به نمایش گذاشته شدند. 

وی افزود: این فیلم‎ها جزو موفق‎ترین فیلم‎های برتر دو سال اخیر سینمای ایران هستند که جوایز زیادی را در جشنواره‎های معتبر داخلی و خارجی به نام خود رقم زده‎اند.

رییس انجمن سینمای جوان اهواز گفت: این فیلم‎ها که در قالب یک سانسِ هنر و تجربه در کشور اکران شده بودند، در اهواز با استقبال خوب دوستدارن فیلم کوتاه مواجه شدند.

وی خاطرنشان کرد: پس از پخش فیلم‎ها، جلسه نقد و بررسی با حضور کاوه مظاهری کارگردان «روتوش»، امید شمس کارگردان «شب تولد» و جمعی از هنرمندان و فیلمسازان خوزستانی در سینما بهمن اهواز برگزار شد.  

سیادت با بیان این‎ که این اکران با حمایت هنر و تجربه، سازمان سینمایی اهواز و پیگیری جمعی از اعضای انجمن سینمای جوانان اهواز  انجام شد افزود: فیلمسازان و هنرمندان خوزستان ضمن تشکر از علم‎‎الهدی (مدیر هنر و تجربه) و سیدامین سپهریان (مدیر سازمان سینمایی) به خاطر همکاری با این اکران، از وی درخواست کردند برای اعتلای سینمای خوزستان، نمایش فیلم‎های هنر و تجربه بار دیگر در اهواز از سر گرفته شود و سانس اختصاصی و ثابت و سالن مناسب به نمایش این فیلم‎ها اختصاص داده شود.  

او یادآور شد: تیم اجرایی این اکران متشکل از رؤیا نژادشجاعی، امیر موگهی، محمود اسدی و عباس جان‎احمدی از اعضای انجمن سینمای جوانان اهواز بودند.

رییس انجمن سینمای جوان اهواز عنوان کرد: جا دارد در این راستا از امیرحسین علم‎الهدی (مدیر هنرو تجربه)، سیدامین سپهریان (رییس سازمان سینمایی)، فرزاد جعفری (مدیر مجموعه سینماهای بهمن سبز) و نیز کاوه مظاهری، امید شمس، حمید آل‎حمودی، امین عنایتی، احسان سعیدی، اشکان شمی‎پور، نیما عطار، قاسم سنبل‎آرا، حسین سلامات، عادل کعبی، حسین زادمکاری، میثم اسدی و خانم نهال نوروزی و همین طور دوستداران فیلم کوتاه در خوزستان تشکری داشته باشم که با حضور و استقبال خود به این اکران ارزش و اعتبار بخشیدند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار