تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۱۶۴۱۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر بیمه سلامت خوزستان:
مدیرعامل بیمه سلامت ایران فردا به خوزستان سفر می‌کند
مدیر بیمه سلامت خوزستان از سفر مدیرعامل این بیمه به استان خوزستان خبر داد.

علی خسروی پیش از ظهر امروز در نشست خبری اظهار کرد: بر اساس سفرهای استانی مدیرعامل بیمه سلامت ایران، اولین استان بعد از تعطیلات عید نوروز، خوزستان انتخاب شده است؛ البته همیشه حساسیت خاصی نسبت به خوزستان دارد.

وی افزود: مدیرعامل فردا شب وارد اهواز و برنامه های کاری نیز از چهارشنبه صبح است؛ ساعت هشت تا ۹ صبح دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، ۹ و ۳۰ تا ۱۱ نشست صمیمی با کارکنان اداره کل، ساعت ۱۲ تا ۱۳ دیدار با استاندار در محل استانداری از جمله برنامه های سفر وی است.

مدیر بیمه سلامت خوزستان تصریح کرد: بازدیدی هم ترتیب داده شده که از یک مرکز درمانی ـ آموزشی نمونه اهواز که بالاترین کیفیت خدمات را به بیمه شدگان سلامت ارائه می کند، بازدید و از رئیس بیمارستان تقدیر شود.

خسروی یادآور شد: رأس ساعت ۱۴ نشستی با اصحاب حوزه سلامت استان خواهند داشت که رئیس و هئیت مدیره دانشگاه ها و دانشکده های دولتی، رئیس بیمارستان های دولتی، هیئت رئیسه نظام پزشکی و انجمن های علمی، شورای بیمه گر در این نشست حضور دارند.

وی ادامه داد: تبادل نظر، بررسی از نزدیک مشکلات حوزه سلامت و بازدید از بیمارستان های استان از جمله اهداف اصلی این سفر است.

مدیر بیمه سلامت خوزستان خبر داد: قبل عید بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان به حوزه درمان استان خوزستان اختصاص دادند که توانستیم مطالبات داروخانه ها تا دی ماه پرداخت و تسویه شد؛ همچنین مطالبات سایر مؤسسات درمانی زیرمجموعه دانشگاهی هم تا مرداد ماه تسویه شده است.

خسروی با اشاره به اینکه در حال حاضر نسبت به بیمه های پایه دیگر استان عقب ماندگی آن چنانی نداریم، گفت: انشاالله در این سفر هم یک بودجه اختصاصی دیگر نیز برای استان خوزستان مطالبه می کنیم.

وی بیان کرد: در سال جاری بالغ بر ۵۲۷ میلیارد تومان برای سهم بودجه درمان استان خوزستان مصوب شده است.

مدیر بیمه سلامت خوزستان با اعلام این خبر که بیمه سلامت دو میلیون و ۱۱۱ هزار نفر بیمه شده در استان خوزستان دارد، یادآور شد: تلاش می شود تا با هماهنگی دانشگاه و بیمه سلامت خوزستان اعتبارات را در همین سقف فعلی نگه داریم و بهترین کیفیت خدمات را به مردم ارائه دهیم.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار