تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۱۶۴۱۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده اهواز عنوان کرد:
سوال از وزیر نیرو در خصوص سد گتوند
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح سوال از وزیر نیرو در خصوص سد گتوند، گفت: دولت اقدامات مناسبی را در خصوص سد گتوند انجام نداده است. همچنین برنامه دولت برای حل مشکل این سد و کاهش شوری آن مشخص نیست. 

همایون یوسفی با اشاره به طرح سوال از وزیر نیرو در خصوص سد گتوند، اظهار کرد: طرح سوالی را از وزیر نیرو در خصوص سد گتوند ارائه کرده‌ام. بر اساس قانون آقای اردکانیان – وزیر نیرو- باید ظرف مدت دو هفته به این سوال پاسخ دهد و برنامه دولت را در این زمینه ارایه کند.

وی با بیان این‌که نمایندگان استان تا آخر پیگیر مساله سد گتوند هستند، افزود: این طرح سوال در خصوص مساله شوری آّب سد گتوند و همچنین تاثیرات منفی این سد بر وضعیت کل استان است. در این خصوص وزیر به مجلس خواهد آمد و مساله را توضیح خواهد داد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت اقدامات مناسبی را در خصوص سد گتوند انجام نداده است. همچنین برنامه دولت برای حل مشکل این سد و کاهش شوری آن مشخص نیست و آقای اردکانیان باید موضوع را مشخص کند.

یوسفی ادامه داد: شوری آّب سد گتوند خطراتی را برای استان خوزستان دارد که باید این مساله مورد توجه قرار بگیرد. من به عنوان طراح سوال مساله را در مجلس پیگیری خواهم کرد و پس از ارائه توضیحات آقای اردکانیان موضوع را به اطلاع مردم خواهم رساند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار