تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۱۶۴۱۳۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
وزیر نیرو :
دولت منابع کافی برای تولید انرژی‌های تجدیدپذیر ندارد
وزیر نیرو با بیان اینکه دولت منابع کافی برای ورود به تولید انرژی‌های تجدید پذیر ندارد، گفت: اگر منابعی باشد در بحث آب شرب و فاضلاب هزینه می‌شود.

رضا اردکانیان ظهر امروز درباره عدم توجه دستگاه‌های عامل، به انرژی‌های تجدیدپذیر و به‌طور ویژه انرژی خورشیدی در خوزستان، اظهار کرد: این موضوع ارتباطی به دستگاه‌های عامل ندارد و سرمایه‌گذار باید وارد سایت ساتبا شود و فرم پر کند و برای مشارکت اظهار تمایل کند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا دولت برای این موضوع پیش‌قدم نمی‌شود، گفت:  دولت منابع زیادی در اختیار ندارد، اگر بودجه‌ای باشد دولت باید ابتدا در مواردی مانند تصفیه فاضلاب و اتمام پروژه‌های آبرسانی روستایی و نظایر این‌ها را پیگیری کند. این راهی است که باز شده که بخش خصوصی داخلی و خارجی بیایند و سرمایه‌گذاری کنند  دولت تصمیم دارد طبق اصل 44 حتی نیروگاه‌های موجود را هم واگذار کند.

وزیر نیرو بیان کرد: ما بخش خصوصی را تشویق می‌کنیم بیایند و در احداث نیروگاه‌های سیکل ترکیبی مشارکت کنند ولی به‌هرحال اولویت ما تامین آب شرب و تصفیه فاضلاب است اما برای انرژی هم اولویت قائل هستیم و حتی بحث خرید تضمینی را مطرح کرده‌ایم که اگر بخش خصوصی انرژی تولید کند با قیمتی بالاتر از عرف آن را خریداری می‌کنیم.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
مصطفی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
0
0
هر کی روی انرژی خورشیدی خوزستان و اهواز و آبادان خرمشهر سرمایه گذاری کنه به مقدسات قسم آنچنان بردی میکنه که تو خواب هم نبینه
بجنبن ادم های اینکاره و کار بلد از ما گفتن بود
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
0
0
ولی دولت برای ابر پروژه های انتقال آب و سد سازی نابودی کننده، محیط زیست به اندازه کافی پول دارد!!!
پاسخ ها
مجتبی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
احسنت
:
:
:
آخرین اخبار