تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۱۶۴۱۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اخطاریه اداره کل هواشناسی خوزستان 2 اردیبهشت ماه
اداره‌کل هواشناسی خوزستان در اخطاریه‌ای نسبت به آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها در پی رگبار باران و تگرگ در استان خوزستان هشدار داد. 

پیرو اطلاعیه مورخ 30 فروردین 97 با توجه به تقویت سامانه مذکور، طی روزهای یکشنبه و دوشنبه رگبار باران و رعدوبرق با احتمال تگرگ برای اکثر مناطق بویژه نیمه شمالی و شرقی استان پیش بینی می شود که آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیلها را در پی خواهد داشت. با توجه به کوچ عشایر و احتمال بارش برف در مناطق مرتفع منتهی به استان چهار محال و بختیاری، به این عزیزان توصیه میگردد تمهیدات لازم را مد نظر قرار دهند.

 همچنین به علت وزش بادهای قابل ملاحظه تا نسبتا شدید همراه با تندباد لحظه ای، در بعدازظهر امروز تا ظهر فردا ، برای ساعاتی برخاستن گردوخاک محلی بویژه در مناطق جنوبی ، مرکزی و غربی استان مورد انتظار می باشد .‌ خلیج فارس نیز در این ایام مواج پیش بینی می‌شود. 

 به مسئولین ذی ربط و هم استانی های عزیز اکیدا توصیه می‌گردد تمهیدات لازم را در این خصوص مد نظر قرار دهند. به روستاییان و عشایر نیز توصیه می‌گردد از تعلیف احشام در فضای باز و نزدیک شدن به حریم رودخانه ها و مسیلهای فصلی شدیدا خودداری نمایند.
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
باران
|
ROMANIA
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
0
0
من كه فردا مدرسه نميرم تو اين هوا
:
:
:
آخرین اخبار