تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۱۶۴۱۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خداحافظی جودوکار خوزستانی از تیم‌ملی/ناصری‌پور: ای کاش هرگز به جودو نمی‌رفتم
خداحافظی جودوکار خوزستانی از تیم‌ملی/ناصری‌پور: ای کاش هرگز به جودو نمی‌رفتمجودوکار خوزستانی به دلیل این که شانسی برای حضور در بازی های آسیایی جاکارتا ندارد، با گله مندی و ناراحتی از تیم ملی خداحافظی کرد. 

ناصر ناصری‌پور جودوکار ملی‌پوش خوزستانی با قرار دادن پستی در صحفه شخص خود در اینستاگرام از خداحافظی از تیم ملی بزرگسالان خبر داد.

در بخشی از صحبت های  ناصری‌پور آمده است: "به دلایلی نمی‌توانم تمام حرف‌های دلم را بگویم ولی من پس از 12 سال عضویت در تیم ملی، اکنون ورزش را کنار می‌گذارم. من قهرمان آسیا و جهان نشدم، آن هم به این دلیل که با وجود هفت سال ملی‌پوش بودن در تیم ملی بزرگسالان من را تنها 2 بار به مسابقات برون‌مرزی اعزام کردند، در صورتی که دیگر اعضای تیم ملی هر ماه در مسابقات هستند.

من دوست داشتم برای مملکت خود افتخارآفرینی کنم و میان مردم کشورم محبوب شوم. با هزاران مشکل و بدون هیچ امکاناتی همیشه در قهرمانی‌های داخل کشور و تیم ملی نفر برتر وزن خودم بودم ولی امروز متوجه شدم که هیچ شانسی برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا ندارم؛ به قول خودشان به دلیل این که آماده نیستم که وزنم زیاد است ولی من با وجود عمل جراحی دوباره خودم را به اردو رساندم تا بتوانم برای بازی های آسیایی آماده شوم.

شاید باورش برای خیلی‌ها سخت باشد ولی من تاکنون به اردوی مشترک خارج از کشور هم اعزام نشدم. من اینقدر به خودم مطمئن هستم که اگر در هر رشته ورزشی دیگر تلاش می‌کردم مدال جهانی می‌گرفتم و ای کاش هرگز به جودو نمی‌رفتم ولی خدا را شکر می‌کنم که اکنون مسیر زندگی‌ام را بهتر پیدا خواهم کرد. 

اینها را نوشتم تا همه بدانند که اگر من مدال جهانی و آسیایی نگرفتم به این دلایل بوده و بی‌غیرت نبوده‌ام وگرنه همه می‌دانند که من با وجود مشکلات فراوان چقدر زحمت کشیدم و چقدر انگیزه داشتم."

تلاش خبرنگار ایسنا برای انجام گفت‌وگو با ناصری پور بی نتیجه بود و این ملی پوش در حال حاضر تمایلی به انجام مصاحبه با رسانه‌ها ندارد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار