تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۶
کد خبر: ۱۶۴۱۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
/هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال/
استقلال خوزستان در لیگ ماندنی شد
استقلال خوزستان در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال کشور برابر سپاهان به برتری رسید و در لیگ برتر ماندنی شد. تیم های فولاد و نفت آبادان هم برابر حریفان خود به تساوی رضایت دادند
استقلال خوزستان در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال کشور برابر سپاهان به برتری رسید و در لیگ برتر ماندنی شد. تیم های فولاد و نفت آبادان هم برابر حریفان خود به تساوی رضایت دادند. 

استقلال خورستان از ساعت 18 روز یکشنبه در دیداری مهم و خانگی رو در روی تیم سپاهان قرار گرفت.

دروازه استقلالی ها خیلی زود و در دقیقه 5 توسط سپاهان باز شد اما آبی پوشان که برای بقا در لیگ برتر به امتیاز این دیدار نیاز داشتند، تلاش خود را برای گلزنی بیشتر کردند تا این که حکیم نصاری در دقیقه 36 گل تساوی را وارد دروازه سپاهان کرد. این نیمه با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

در نیمه دوم نیز استقلالی ها با انگیزه تر نشان دادند و یونس دلفی مهاجم جوان آبی پوشان در دقیقه 49 موفق به گلزنی شد. دلفی که حساسیت این بازی را به خوبی درک کرده بود در ادامه نیز دروازه سپاهان را در دقیقه 62 باز کرد تا تیمش با نتیجه 3 بر یک پیش بیفتند.

سپاهان هم که نمی خواست بازنده این دیدار باشد، دو دقیقه بعد از گلزنی دلفی موفق شد، توسط علی‌محمدی به گل برسد. بازی در ادامه نیز با هیجان بسیار دنبال شد و دو تیم موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند.

این دیدار در نهایت با تساوی 3 بر 2 به سود استقلال خوزستان به پایان رسید و این تیم با وجود تمام مشکلاتی که در فصل جاری متحمل شده بود، در لیگ برتر ماندنی شد.
 
همچنین فولاد نیز در ورزشگاه سردار جنگل میهمان تیم سپیدرود رشت بود که این دیدار بدون گل به پایان رسید. فولادی ها اکنون با 44 امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی قرار دارند.

نفت آبادان هم در تبریز برابر تراکتور سازی به تساوی یک بر یک رضایت داد. آگستو سزار زننده گل نفتی ها در این بازی بود. نفت آبادان در حال حاضر با 39 امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی قرار دارد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار