تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶
کد خبر: ۱۶۴۱۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ابراهیم‌زاده: به سقوط فکر نمی‌کردیم
سرمربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید سپاهان و استقلال خوزستان به سقوط فکر نمی‌کردند و به دنبال بهتر کردن جایگاهشان بودند. 

منصور ابراهیم زاده در نشست خبری پس از شکست تیمش برابر استقلال خوزستان اظهارکرد: هر دو تیم به سقوط فکر نمی‌کردند. دنبال بهتر شدن جایگاهمان بودیم. در ابتدا بهتر بازی کردیم اما اشتباهاتی نیز داشتیم.

او ادامه داد: اشتباهات ما باعث ایجاد موقعیت برای حریف شد و آن‌ها نیز قدر این فرصت‌ها را دانستند. ما هم از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم و بابت این پیروزی تبریک می‌گویم. از الآن به بازی بعد خود فکر خواهیم کرد. شرایط آب‌و هوایی در عملکرد ما تاثیر نداشت و فقط در نیمه اول باد به ضرر ما بود که باعث شد توپ‌های هوایی ما به مقصد نرسد.

سرمربی سپاهان اضافه کرد: زاهدی‌فر چهار قضاوت برای ما کرد که همه این بازی‌ها را شکست خورده‌ایم. مقابل پرسپولیس باید احمدزاده را اخراج می‌کرد، امروز هم بازی را می‌خواباند و هر توپی که یکی دو متر آن طرف‌تر می‌رفت را می‌خواست که توپ از محل دقیق ضربه شروع مجدد آغاز شود. اگر در یک صحنه آوانتاژ می داد، بازیکن ما تک به تک می‌شد. دوست داشت بازی را بخواباند تا کار برای خودش ساده شود. در بازی‌های خارجی داورها یکی از عوامل سرعت دادن به بازی‌ها هستند. این می‌تواند توسط آن‌ها آموزش داده شود اما نکته منفی به حساب نمی‌آید.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار