تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۱۶۴۱۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
47 میلیمتر بارندگی در دزفول ثبت شد
رئیس اداره هواشناسی صفی آباد دزفول گفت: از یکشنبه شب تا صبح روز دوشنبه 47،3 میلی متر بارندگی در ایستگاه هواشناسی صفی آباد ثبت شده است.

علی کرمی روز دوشنبه با بیان اینکه سامانه بارشی که از روز یکشنبه وارد منطقه شده تا اواخر امروز از منطقه خارج می شود افزود: میزان بارندگی ثبت شده در 24 ساعت گذشته در شهر دزفول 14،7 میلی متر ، سردشت 11 میلی متر ، حسینیه اندیمشک 13،5 میلی متر و در شوش 10،7 میلی متر بوده است.

وی افزود: طبق نقشه های هواشناسی تا ساعاتی دیگر پدیده گرد و غبار دزفول را فراخواهد گرفت.

سیلاب موجب کندی تردد خودروها در جاده دزفول - شوشتر شد

معاون امور عمرانی فرمانداری دزفول نیز گفت: بارندگی شدید صبح دوشنبه موجب آبگرفتگی بخشی از جاده دزفول - شوشتر در محدوده شهر سیاه منصور شد که با تلاش عوامل راهداری مسیر بازگشایی شد. 

عبدالحسین پوررکنی همچنین از آبگرفتگی معابر در صفی آباد و شمس آباد ناشی از بارندگی خبر داد و گفت: گزارش هایی از آب گرفتگی جزیی برخی منازل در شهر صفی آباد دریافت شده که در دست پیگیری است.

وی بیان داشت: بیشترین بارندگی در 24 ساعت گذشته در شهرستان دزفول در منطقه صفی آباد بوده که آبگرفتگی معابر را به دنبال داشته است.

معاون امور عمرانی فرمانداری دزفول افزود: خسارات احتمالی ناشی از این بارندگی در این شهرستان در دست بررسی است.

مسعود بخشدار سردشت دزفول نیز گفت: بارندگی شدید موجب طغیان مسیل ها و بسته شد جاده ورودی شهر حمزه و چند روستای این بخش از جمله روستاهای شیرین آب و حسین کلولی شده است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار