تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۱۶۴۱۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آماده باش هلال احمر در خوزستان
معاون امداد نجات جمعیت هلال احمر خوزستان از آماده باش هلال احمر در برخی شهرهای استان به علت بارش شدید باران و همچنین وقوع پدیده گرد و غبار شدید خبر داد.

صادق سلامت اظهار کرد: اعلام آماده باش جمعیت هلال احمر را در شهرستان های مختلف باغملک، لالی، دزفول؛ شوش، اندیمشک، ایذه و اندیکا داریم.

وی افزود: علاوه بر وضعیت جوی موجود در زمینه ریزگردها آمادگی نیروها به دلیل احتمال و پیش بینی بارندگی شدید، آبگرفتگی و سیل هم نیز هست؛ تمامی نیروهای امدادی در حالت آماده باش هستند.

معاون امداد نجات جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به بارندگی وسیع در لالی و دزفول تصریح کرد: شب گذشته بارندگی شدید و طوفان در این دو شهرستان باعث از بین رفتن چادر یک سری از عشایر حومه شده و هر دو به عنوان منطقه امدادی اعلام شدند؛ البته امدادرسانی به عشایر انجام شده است.

سلامت ادامه داد: در چند شهرستان عملیات امدادی داریم و عملیات امدادرسانی هنوز تداوم دارد که از آن جمله می توان به باغملک و عشایر کوی المهدی دزفول اشاره کرد.

وی در خصوص شهر آبادان نیز بیان کرد: امروز در شهر آبادان نیز تاکنون دو هزار و ۳۰۰ ماسک تاکنون توزیع شده است.

معاون امداد نجات جمعیت هلال احمر خوزستان در پایان خبر داد: چهار نفر گمشده و مفقودی در منطقه گندمکار امامزاده باغملک داریم که از اهالی محلی هستند؛ متأسفانه از دیروز بعدازظهر گم شده اند و تاکنون دو تیم به منطقه اعزام شده و در این شرایط نامطلوب جوی همچنان عملیات جستجو و نجات تداوم دارد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار