تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۱۶۴۲۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در پی شلیک به محیط بانان پارک ملی دز؛
70جلیقه ضد گلوله به محیط بانان خوزستان اختصاص یافت
 مدیر روابط عمومی اداره‌ کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: با اهدای 70 جلیقه ضدگلوله به محیط بانان، تجهیز این مدافعان عرصه های طبیعی استان به این وسیله حفاظتی آغاز شد.

شهریار عسگری دوشنبه با اشاره به حادثه زخمی شدن محیط بانان پارک ملی دز براثر شلیک شکارچیان افزود: در سفر روز گذشته فرمانده یگان حفاظت محیط زیست به استان این تعداد جلیقه ضد گلوله به محیط بانان خوزستان اهدا شد که بر حسب نیاز عرصه های طبیعی در سطح استان توزیع می شوند.

وی افزود: فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور با تاکید بر لزوم تجهیز محیط بانان برای مقابله با خطرات احتمالی و حفاظت از عرصه های طبیعی از شهادت 120 محیط بان در راه انجام وظیفه یاد کرد که با توجه به تعداد دو هزار و 500محیط بان در کشور، این رقم بالایی است. لذا برای کمک به تامین امنیت جانی محیط بانان مقرر شده مابقی جلیقه های ضد گلوله و سایر تجهیزات حفاظتی موردنیار محیط بانان متعاقبا ارسال شود.

عسکری افزود: شب گذشته فرمانده یگان حفاظت محیط زیست ضمن عیادت از محیط بانان زخمی و نشست با مسوولان انتظامی و امنیتی استان بر لزوم همکاری وسیع تر مسئولان استان با اداره کل حفاظت محیط زیست استان تاکید کرد . 

به گفته عسکری در حال حاضر تعداد محیط بانان خوزستان تنها 30 درصد آمار استاندارد است با این حال کار محیط بانان موجود حفاظت از عرصه های طبیعی استان را با تمام کاستی ها و کمبود تجهیزات انجام می دهند.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۳
0
0
بجا این کارا،حق تیراندازی بهشون بدین که الکی بخاطر حیوون ،نون آور خونه ها نمیرن.
:
:
:
آخرین اخبار