تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۱۶۴۲۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان :
به صورت جدی با تولید و توزیع داروهای نیروزا برخورد می‌کنیم
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: در سال 97 به صورت جدی با داروهای نیروزا و مکمل‌های تقلبی و غیرمجاز که در مراکز زیرزمینی تولید و در برخی باشگاه‌های ورزشی توزیع می‌‌شود، برخورد می‌کنیم
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: در سال 97 به صورت جدی با داروهای نیروزا و مکمل‌های تقلبی و غیرمجاز که در مراکز زیرزمینی تولید و در برخی باشگاه‌های ورزشی توزیع می‌‌شود، برخورد می‌کنیم. 

افشین حیدری در نشست با مسوولان آموزش هیات‌های ورزشی استان که امروز (دوشنبه) در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: ورزش نیازمند تحول و بروز رسانی است و این اتفاق میسر نمی‌شود، مگر با امر آموزش و مجموعه‌ای که معقوله آموزش را جدی نگیرد، محکوم به شکست است.

وی با اشاره به سمینارها و همایشاتی که سال گذشته در بخش آموزش برگزار شد، ادامه داد: خوشبختانه در اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان، طی یکسال گذشته اقدامات خوبی در زمینه آموزش انجام شده است و امیدوارم این مهم تداوم داشته باشد. به هر حال آموزش امر مهمی است که باید جدی گرفته شود و نیازمند هستیم که در هیات‌ها ورزشی با برنامه‌ریزی صحیح و هدفمند بتوانیم کار را پیش ببریم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: باید علاوه بر این‌که در سطوح هیات‌های ورزشی استان به مقوله آموزش می‌پردازیم، در سطح شهرستان‌ها نیز این مهم جدی گرفته شود. در این راستا باید استفاده از نخبگان علمی جامعه در دستور کار قرار بگیرد. مطمئن هستم با هدف‌گذاری‌های صورت گرفته، آینده ورزش استان خوب و روشن خواهند بود.

وی با اشاره به بقای استقلال خوزستان در لیگ برتر کشور نیز عنوان کرد: خدا را شکر می‌کنیم که سهمیه استان در لیگ برتر حفظ شد. در جلسه‌ای که با استاندار خوزستان داشتیم، در خصوص برنامه‌ریزی برای حفظ سهمیه‌های فوتبال خوزستان صحبت شد. در فصل آینده برای اولین بار چهار تیم از خوزستان در لیگ برتر کشور حضور خواهد داشت که باید برای این مهم برنامه‌ریزی کنیم. همچنین در نشست با دکتر شریعتی درخصوص  امر آموزش در حوزه ورزش نیز صحبت‌های خوبی انجام شد و امیدوارم به سرانجام برسد و شاهد اقدامات خوبی در ورزش خوزستان باشیم.

حیدری گفت: در بخش زیرساختی نیز برنامه‌ریزی‌های بسیاری انجام داده‌ایم ولی متاسفانه تا این لحظه بخشی از منابعی مالی محقق نشده‌اند. 

وی بیان کرد: آموزش در حوزه همگانی نقش بسیار مهمی دارد و باید فعالیت هیات‌های شهرستانی نیز از نظر علمی بروز شود و ارتقا پیدا کند. باید آموزش در سطح استان جدی گرفته شود. متاسفانه در گذشته در این بخش نظارت لازم وجود نداشت. 

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بدر ادامه تاکید کرد: در سال 97 به صورت جدی با موضوع داروهای نیروزا و مکمل‌های تقلبی و غیرمجاز که در مراکز زیرزمینی تولید و در برخی باشگاه‌های ورزشی توزیع می‌‌شود، برخورد می‌کنیم. در حال حاضر در حال جمع‌آوری اطلاعات هستیم و تمام باشگاه‌ها را رصد می‌کنیم. در این راستا از تمام کسانی که به ما کمک می‌کنند قدردانی می‌کنم.

وی ادامه داد:‌ مردم فرزندان خود را به پشتوانه این‌که ما کاملا تمام موارد را رصد می‌کنیم و زیر نظر داریم به باشگاه‌های ورزشی می‌فرستند اما بعد می‌بینیم خیلی راحت داروی غیرمجاز برای استفاده به فرزند آن‌ها داده می‌شود و بعد هم یکسری اتفاقاتی می‌افتد که اصلا خوشایند نیست.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار