تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶
کد خبر: ۱۶۴۲۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نارضایتی شهروندان از بوی نامطبوع در جنوب شهر‌ شوش
رئیس شورای شهرستان شوش گفت: شهرداری شوش نسبت به ریختن زباله در جنوب شهر تجدید نظر کند و مکانی دیگر و دور از شهر شوش برای ریختن زباله ها تعیین کند چرا که بوی نامطبوع سبب نارضایتی مردم شده است.

نوروز سواری رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان شوش امروز در نخستین جلسه‌ی شورای سلامت و امنیت غذایی این شهرستان، اظهار داشت: در بیمارستان نظام مافی شوش همیشه پزشک عمومی و پزشک اورژانس حضور دارند، اما در روزهای گذشته به علت نبود پزشک عمومی و پزشک اورژانش هم در حال مداوای چندین بیمار اورژانسی و مجروحین حادثه تصادف بوده است که این معطلی از سوی پزشک اورژانس باعث نارضایتی چندین بیمار شده است. 

وی گفت: نبود پزشک عمومی در بیمارستان فقط مربوط به یک روز بود که باعث نارضایتی بیماران و شهروندان شوشی شده است. 

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان شوش افزود: در حال حاضر پزشک عمومی و اورژانس در بیمارستان نظام مافی شوش حضور دارند و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

وی بیان کرد: متاسفانه مواردی داشتیم که بیمار با پزشک اورژانس بیمارستان نظام مافی شوش درگیر شده و آنها را مورد ضرب و شتم قرار داده است. این کار آنها باعث شده که پزشک در بیمارستان نظام مافی شوش نماند و این شهر را ترک کند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان شوش به برخورد جدی دستگاه قضایی اشاره کرد و گفت: انتظار داریم دستگاه‌ قضایی با چنین افرادی برخورد جدی کند، نباید تکرار چنین حوادثی به انگیزه و آرامش پرسنل بیمارستان در ارائه خدمت به بیماران لطمه‌ وارد کند.

مشکل بوی نامطبوع در جنوب شهر شوش رسیدگی شود

عدنان غزی سرپرست فرمانداری شهرستان شوش نیز در ادامه این نشست اظهار داشت: شبکه بهداشت و درمان شهرستان شوش هرچه سریعتر از محل مورد نظر بازدید نموده و گزارشی از علت بوی نامطبوع در جنوب شهر شوش را به فرمانداری ارائه بدهد.

وی به تاکید حضور روسای ادارات و مدیران شرکت‌های صنعتی در جلسه شورای سلامت اشاره کرد‌و‌گفت: سلامت مردم شهرستان شوش دست شما مسئولین است. اگر مسئولیتی را برعهده می‌گیرید باید مسئولیت کار خود را هم پذیرفته باشید‌.

سرپرست فرمانداری شوش تصریح کرد: بارها در جلسات به مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی تذکر داده شده که برای خارج شدن از شهرستان باید با فرمانداری هماهنگی کنند.

وی به عدم اجازه حضور معاون یا کارشناس اداره به جلسات فرمانداری اشاره کرد و افزود: برای آخرین بار تذکر می‌دهم که مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی خودشان در جلسات فرمانداری حضور داشته باشند.

بوی نامطبوع در جنوب شهر شوش باعث نارضایتی شهروندان شده است

سید حکیم موسوی رئیس شورای اسلامی شهرستان شوش نیز در ادامه این جلسه اظهار داشت: شهرداری شوش نسبت به ریختن زباله در جنوب شهر تجدید نظر کند و مکانی دیگر و دور از شهر شوش برای ریختن زباله ها تعیین کند.

وی گفت: بوی نامطبوع در جنوب شهر شوش باعث نارضایتی شهروندان شده است. انتظار داریم هرچه سریعتر این مشکل توسط دستگاه‌های مربوطه  برطرف شود 

رئیس شورای اسلامی شهرستان شوش از نبود پزشک عمومی دربیمارستان نظام مافی شوش انتقاد کرد و گفت: نبود پزشک در بیمارستان باید به صورت جد توسط شبکه بهداشت و درمان شوش پیگیری شود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار