تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵
کد خبر: ۱۶۴۲۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در کمتر از 24 ساعت؛
قاتل فراری در بندرماهشهر دستگیر شد
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: قاتل فراری که دایی خود را به قتل رسانده بود در کمتر از 24 ساعت در بندرماهشهر شناسایی و دستگیر شد.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده افزود: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 در اول اردیبهشت مبنی بر وقوع یک فقره خودکشی به وسیله اسلحه شکاری در یکی از روستاهای شهرستان ماهشهر، ماموران پلیس به محل اعزام شدند.

وی اظهارکرد: کارآگاهان پلیس پس از بررسی صحنه جرم و آثار بر جای مانده پی بردند که موضوع خودکشی نبوده و قتل رخ داده که ضمن اعلام تدابیر عملیاتی و تشکیل تیم های مجرب از کارآگاهان پلیس، دستورات ویژه ابلاغ شد.

سردار عباس زاده گفت:کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات اطلاعاتی در کمتر از 24 ساعت فرد قاتل به هویت 'ع – آ' که خواهر زاده مقتول است را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر که در تحقیقات انجام شده به قتل اعتراف کرد.

وی با اشاره به اینکه یک قبضه سلاح شکاری استفاده شده در قتل کشف و ضبط شده ، افزود: قاتل انگیزه خود را از قتل اختلافات شخصی عنوان کرد.

یکم اردیبهشت در روستای حشچه شهر چمران از توابع شهرستان بندرماهشهر یک فقره فوت که خودکشی قلمداد شد در آیین عروسی گزارش شده بود که بررسی انجام شده حاکی از وقوع قتل یک فرد 30 ساله توسط خواهر زاده خود بود.
:
:
:
آخرین اخبار