تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲
کد خبر: ۱۶۴۲۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست هیئت کونگ‌فو منطقه آزاد اروند:
تیم کونگ‌فو بانوان منطقه آزاد اروند به مسابقات انتخابی تیم ملی اعزام می‌شوند
سرپرست هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی منطقه آزاد اروند گفت: تیم کونگ‌فو بانوان منطقه آزاد اروند به مسابقات انتخابی تیم ملی اعزام می‌شوند.

سید مجید هاشمیان امروز اظهار کرد: تیم کونگ‌فو بانوان منطقه آزاد اروند به مسابقات انتخابی و رقابت‌های قهرمانی کونگ‌فو روش نیمه آزاد به میزبانی استان کرمان اعزام خواهد شد.

وی افزود: اردوی انتخابی بانوان در سه شهر آبادان، خرمشهر و مینوشهر در هفتم اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد و تیم منتخب جهت شرکت در مسابقات انتخابی تیم ملی استان کرمان اعزام می‌شود.

سرپرست هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی منطقه آزاد اروند با اشاره به مسابقات قهرمانی کشور، بیان کرد: با توجه به اینکه دو سال پیاپی از طریق استان میزبانی مسابقات قهرمانی کشور را برعهده‌گرفته بودیم با پیشنهاد به فدراسیون کونگ‌فو درخواست برگزاری مسابقات کشوری دیگری را داده‌ایم.

هاشمیان در خصوص برگزاری استعدادیابی هیئت کونگ‌فو منطقه آزاد اروند در سه شهر آبادان، خرمشهر و مینو‌شهر افزود: با توجه به نامه‌نگاری‌های که با آموزش‌وپرورش داشته‌ایم سال گذشته در رده سنی نونهالان، جوانان دوره‌های استعدادیابی از مدارس شروع شد و امسال نیز با تخفیف 50 درصدی سانس، نونهالان و نوجوانان می‌توانند در این دوره‌های استعدادیابی شرکت کنند.

وی بابیان اینکه کونگ‌فو اولین رزم ملی ایران است، گفت: در حال حاضر در منطقه آزاد اروند 538 کونگ‌فو کار در حال فعالیت هستند که 104 نفر زن و ما باقی کونگ‌فو کاران مرد هستند و امیدواریم با حمایت این رشته رزمی ملی تعداد ورزشکاران این رشته در منطقه افزایش یابد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار