تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷
کد خبر: ۱۶۴۳۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مشکل رانندگان معترض خودروهای سنگین در خوزستان برطرف شد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: رانندگان خودروهای سنگین در شهرک حمل و نقل کالای اهواز نسبت به مواردی از جمله پرداخت حق کمیسیون بالا و تناژ بار اعتراض داشتند که با پیگیری لازم مشکل آنها برطرف شد.

غلام عباس بهرامی نیا اظهار کرد: اعتراض اولیه این کامیون داران از مدت ها پیش نسبت به افزایش نرخ مرکز ضدعفونی کننده بود.

وی افزود: این رانندگان با توجه به اینکه در بیشتر مواقع بار فله جابجا می کنند، باید پیش از بارگیری کفی کامیون خود را ضدعفونی کنند که پیش از این نرخ آن 300 هزار ریال بوده و دامپزشکی این نرخ را به 500 هزار ریال افزایش داد که اعتراض رانندگان را به دنبال داشت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان ادامه داد: با پیگیری انجام شده افزایش نرخ ضدعفونی کردن کامیون منتفی شد.

وی گفت: یکی دیگر از مسایلی که رانندگان خودروهای سنگین به آن اعتراض داشتند کاهش تناژ بار آنها از 44 تن به 40 تن بود که از سوی سازمان صنعت و معدن مطرح شده است.

بهرامی نیا افزود: این کاهش تناژ هنوز اجرایی نشده اما رانندگان نسبت به اجرای آن به شدت اعتراض دارند چرا که نرخ کرایه آنها با اجرای این مصوبه پایین می آید.

وی بیان کرد: از دلایل اصلی گرفتن چنین تصمیمی، خسارت هایی است که به دلیل افزایش تناژ خودروهای سنگین به جاده های خوزستان وارد می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: برخی اعتراض ها به مسایلی است که هنوز رخ نداده و یا اینکه در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان نیست.

وی افزود: اگرچه برخی از موارد به این حوزه مربوط نمی شود اما همواره تلاش خود را برای به حداقل رساندن مشکلات رانندگان بکار گرفته و با سازمان های مربوطه نشست هایی برگزار می کنیم و امید است که مشکلات رانندگان نیز به زودی برطرف شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار