تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵
کد خبر: ۱۶۴۳۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش‌وپرورش خوزستان خبر داد:
جذب بیش از 400 سرباز معلم در آموزش‌وپرورش خوزستان
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش‌وپرورش خوزستان گفت: بیش از 400 نفر از دارندگان مدرک کارشناسی به‌صورت سرباز معلم در آموزش‌وپرورش خوزستان جذب می‌شوند.

حرج چلداوی اظهار کرد: اولویت جذب متقاضیان به‌صورت سرباز معلم با فارغ‌التحصیلان فنی و حرفه‌ای و کار و دانش است و افرادی که به‌صورت سرباز معلم جذب می‌شوند و به دلیل اینکه مدت خدمت در برنامه معلمان وظیفه دو سال تمام است پس متقاضیان نباید دارای کسر خدمت باشند.

وی افزود: ادامه کار معلمان وظیفه پس از اتمام خدمت ممنوع است و انجام خدمت ضرورت در آموزش‌وپرورش هیچ‌گونه حق استخدامی و یا اشتغال برای افراد ایجاد نمی‌کند.

چلداوی خاطرنشان کرد: داوطلبان از بین واجدین شرایط دارای برگه آماده‌به‌خدمت بدون مهر غیبت که تاریخ اعزام آن‌ها تیر و شهریور ٩٧ می‌باشد، ثبت‌نام و امتیازبندی می‌شوند و سپس اداره کل آموزش‌وپرورش موظف است بر اساس نیاز و انجام مراحل گزینش نسبت به جذب آن‌ها اقدام کند.

وی تصریح کرد: درخواست معافیت پزشکی یا تحصیلی سبب لغو اعزام‌شده و افرادی که از سازمان وظیفه چنین درخواستی داشته‌اند از فهرست معلمان وظیفه کنار گذاشته می‌شوند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش‌وپرورش خوزستان یادآور شد: فرآیند تائید صلاحیت متقاضیان جذب به‌صورت سرباز معلم در آموزش‌وپرورش خوزستان 10 اردیبهشت‌ماه 97 آغاز می‌شود و تا 25 اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار