تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴
کد خبر: ۱۶۴۳۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فراخوان پذیرش مشمولان برای خدمت در یک سازمان
سازمان برنامه و بودجه کشور از دانش‌آموختگان واجد شرایط دانشگاه‌های کشور جهت گذراندن دوره ضرورت خدمت سربازی در سازمان مرکزی این نهاد به صورت امریه دعوت به عمل آورد.

سازمان برنامه و بودجه کشور از واجدین شرایط برای گذراندن دوره خدمت وظیفه در سال 97 دعوت و اعلام کرده است که 30 نفر را برای خدمت در سازمان مرکزی خود جذب می‌کند و جذب مشمولین در دو نوبت در سال (اعزام شهریور و آبان) امکان‌پذیر است.

شرایط عمومی و اختصاصی گذراندن دوره ضرورت:

- دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس، فوق لیسانس و دکتری و رشته‌های تحصیلی مرتبط با وظایف و ماموریت‌های سازمان

- فارغ‌التحصیل از دانشگاه‌های دولتی و آزاد اسلامی

- داشتن حداقل مدل کل 16 برای رشته‌های فنی و مهندسی و 17 برای سایر رشته‌ها از دانشگاه‌های دولتی و 17 برای رشته‌های فنی و مهندسی و 18 در سایر رشته‌ها از دانشگاه آزاد اسلامی

- موفقیت در مصاحبه کمیته مربوطه و گزینش

در بیانیه سازمان برنامه و بودجه کشور دانشگاه‌های مورد پذیرش در بخش دولتی، دانشگاه‌های تهران، صنعتی شریف، صنعتی امیرکبیر، تربیت مدرس، صنعتی اصفهان، شهید بهشتی، علم و صنعت ایران، خواجه نصیرالدین طوسی، فردوسی مشهد، چمران اهواز، تبریز، شیراز، گیلان، مازندران، اصفهان، کرمانشاه و دانشگاه‌های دولتی مراکز استان‌ها اعلام شده است.

در بخش دانشگاه‌های آزاد اسلامی نیز علوم تحقیقات تهران، علوم تحقیقات قزوین، تهران مرکزی، تهران شمال، تهران جنوب، واحدهای علوم و تحقیقات در مراکز استان‌ها، دانشگاه‌های مورد پذیرش اعلام شده‌اند.

در این بیانیه آمده است که اولویت پذیرش با افراد بومی، خانواده ایثارگران (درجه یک) و نخبگان است.

تبصره یک: انتخاب افراد مطابق با ضوابط دفتر سیاست‌گذاری و نظارت و راهبردی حفاظت اطلاعات نیروهای مسلح، داشتن یکی از شرایط تأهل، معاف از رزم، خانواده محترم ایثارگران، تحت پوشش کمیته امداد یا بهزیستی، متقاضی خدمت در مناطق محروم، حداقل 6 ماه سابقه عضویت در پایگاه مقاومت بسیج و نخبگان.

تبصره دو: ارسال مدارک به امور منابع انسانی و پشتیبانی چهار ماه قبل از اعزام به خدمت از طریق سازمان برنامه و بودجه کشور

رشته‌های مورد نیاز:

مدیریت (کلیه گرایش‌ها)، اقتصاد (کلیه گرایش‌ها)، حسابداری، آمار و ریاضی، کشاورزی، جغرافیا، حقوق، مهندسی (صنایع، تاسیسات، مکانیک، نفت، عمران، نقشه‌برداری، برق، مخابرات، الکترونیک، فناوری اطلاعات و امور رایانه) و برنامه‌ریزی (توسعه منطقه‌ای، شهری و روستایی).

مدارک مورد نیاز:

- تکمیل فرم درخواست گذراندن دوره ضرورت وظیفه در سازمان برنامه و بودجه کشور در سامانه سازمان

- برگه اعزام به خدمت بدون مهر غیبت

- تصویر آخرین مدرک تحصیلی معدل‌دار یا معرفی‌نامه دانشگاه به حوزه نظام وظیفه

- تصویر کلیه صفحات شناسنامه

- خلاصه سوابق تحصیلی، مطالعاتی و تجربی

* در صورت پذیرش در کمیته جذب حداکثر سه ماه قبل از اعزام ارائه اصل و تصویر دفترچه اعزام به خدمت الزامی می‌باشد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار