تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۱۶۴۴۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
/هفته پایانی لیگ یک فوتبال/
نفت مسجدسلیمان در اندیشه تعبیر رویای قهرمانی
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته پایانی لیگ دسته یک کشور برای لمس جام قهرمانی رو در روی مس رفسنجان قرار می گیرد.
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته پایانی لیگ دسته یک کشور برای لمس جام قهرمانی رو در روی مس رفسنجان قرار می گیرد.

نفتی ها که هفته ها است، صدر جدول لیگ یک را در اختیار دارند، از ساعت ۱۷ فردا (یکشنبه) در یکی از حساس ترین بازی های هفته پایانی در ورزشگاه شهید بهنام محمدی میزبان مس رفسنجان هستند.

این دیدار با توجه نزدیکی تیم های تعقیب کننده نفت مسجدسلیمان از اهمیت بسیاری برخوردار است و شاگردان فکری که از ابتدای لیگ، رویای قهرمانی و صعود به لیگ برتر را در سر پرورانده اند، به هیچ عنوان نمی خواهند پا پس بکشند و اجازه دهند دست تیم دیگری به جام قهرمانی برسد.

نفتی ها با توجه به امتیازات دو تیم تعقیب کننده یعنی خونه به خونه و نساجی تنها به یک امتیاز برای قهرمانی و صعود به لیگ برتر نیاز دارند.

نفت در صورتی به لیگ برتر صعود نمی کند که در بازی فردا متحمل شکست شود و دو تیم خونه به خونه و نساجی برابر حریفان خود با تفاضل گل به برتری برسد.

همچنین اگر فردا دست شاگردان فکری به جام برسد و جواز حضور در لیگ برتر را کسب کنند، نفتی ها دومین حضور خود در لیگ برتر را تجربه خواهند کرد.

مردم مسجدسلیمان نیز از هفته ها قبل خود را برای برگزاری جشن قهرمانی آماده کرده اند و اکنون در این شهرستان که به شهر اولین ها معروف است، شور و هیجان خاصی وجود دارد و همه منتظرند که فردا جام قهرمانی به آن ها برسد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار