تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۵
کد خبر: ۱۶۴۵۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سلام نفت‌مسجدسلیمان به لیگ برتر
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با قهرمانی در لیگ یک، به لیگ برتر کشور صعود کرد
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با قهرمانی در لیگ یک، به لیگ برتر کشور صعود کرد. نفتی ها از ساعت 17 روز یکشنبه در دیداری حساس میزبان تیم مس رفسنجان بودند.

در دقیقه 8 این بازی حمید نعمتی با پاس زیبای میلاد میداوودی موفق شد دروازه مس را باز کند. پس از این گل بازیکنان، کادر فنی و هواداران نفت به شدت به شادمانی پرداختند. نفتی ها که امروز بسیار با انگیزه تر از دیدارهای گذشته خود بودند، در دقیقه 29 با گل زیبای حسین دوستدار با نتیجه 2 بر صفر از حریف کرمانی خود پیش افتادند.

در ادامه نیز مس کرمان در دقیقه 43 توسط سجاد حیدری به گل رسید. این نیمه با نتیجه 2 بر یک به سود شاگردان فکری به پایان رسید.

مس در دقیقه 58 نیمه دوم توسط امیر خدامرادی به گل تساوی رسید. بازی در دقایق پایانی با هیجان بسیار دنبال شد و دو تیم موقعیت هایی برای گلزنی داشتند ولی در نهایت توپی از خط دروازه ها عبور نکرد.

نفت با این تساوی ضمن کسب عنوان قهرمانی، جواز حضور در لیگ برتر را به دست آورد.

این دومین حضور نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر فوتبال کشور است.

با صعود نفت به لیگ برتر، خوزستان فصل آینده برای اولین بار در تاریخ فوتبال استان، با چهار تیم در لیگ حرفه ای فوتبال حضور خواهد داشت.

همچنین شهرداری ماهشهر دیگر نماینده استان در لیگ یک، امروز در دیداری خارج از خانه با نتیجه 3 بر 2 برابر گل گهر سیرجان شکست خود. شهرداری با قرار گرفتن در رده یازدهم به کار خود در این مسابقات پایان داد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار