تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵
کد خبر: ۱۶۴۸۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان:
تلاش می‌کنیم خوزستان در موزه 2019 سهمی داشته باشد
قصد داریم که آثار خوزستان نیز سهی در نمایشگاه 2019 آلمان د اشته باشد که با توجه به بازدید مدیر موزه کارولسرهه آلمان و اعلام رضایت وی امید ما برای حضور در این نمایشگاه دو چندان شده است
تلاش می‌کنیم خوزستان در موزه 2019 سهمی داشته باشدمدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان گفت: تلاش می‌کنیم تا در نمایشگاه 2019 آلمان خوزستان سهمی به خود اختصاص دهد.

علی‌رضا ایزدی روز شنبه در حاشیه سفر مدیر موزه کارولسرهه آلمان به خوزستان گفت: قصد داریم که آثار خوزستان نیز سهی در نمایشگاه 2019 آلمان د اشته باشد که با توجه به بازدید مدیر موزه کارولسرهه آلمان و اعلام رضایت وی امید ما برای حضور در این نمایشگاه دو چندان شده است.

وی تاکید کرد: این گونه نمایشگاه‌ها که در خارج از کشور برگزار می‌شوند می‌توانند صنعت گردشگری ما را شکل دهند و در رونق و توسعه آن تاثیر به سزایی خواهند داشت.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان یادآور شد: بازدید مدیر موزه کارولسرهه آلمان به منظور دیدن آثار تاریخی خوزستان برای حضور در نمایشگاه 10 روزه 2019 آلمان انجام شد که علاقه آنها بیشتر به آثار دوره هخامنشی است لذا سعی کردیم در مدت 2 روز حضور وی آثار تاریخی خود را تا حد امکان نشان دهیم تا بتوانیم در موزه 2019 حضور فعالی داشته باشیم.

وی بیان کرد: خوشبختانه نظر این مدیر موزه نسبت به شیوه مرمت آثار و انبار اشیا و نوع نگهداری آثار بسیار مساعد و قابل قبول بود.

مدیر موزه کارولسرهه آلمان روز جمعه و شنبه از موزه و آثار هخامنشی موزه شوش، موزه هفت تپه، سایت میراث چغازنبیل، پروژه در حال ساخت موزه منطقه ای اهواز دیدن کرد.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۶
0
0
درود بر مهندس ایزدی که از بدو ورود با تلاش شبانه روزی باعث رونق میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان خوزستان شدند و ثابت کردند که با یک تغییر مدیریت با همان منابع چه کارها که میشود کرد و مشکل در نوع و تلاش مدیریت است
:
:
:
آخرین اخبار