تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹
کد خبر: ۱۶۴۹۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خیرین خوزستان هزارمیلیارد برای مدرسه‌سازی متعهد شدند
رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز خوزستان گفت:خیرین مدرسه ساز این استان در سال تحصیلی جاری یکهزار میلیارد ریال برای ساخت مدرسه و فضاهای آموزشی در این استان متعهد شدند که تاکنون 70 درصد آن محقق شده است.

عبدالنبی دفتری روز دوشنبه افزود:کمک های خیرین مدرسه ساز برای ساخت مدرسه، سالن، نمازخانه، تجهیزات و دیگر نیازهای مدارس هزینه خواهد شد.

وی افزود:از اول امسال تاکنون جشنواره خیرین مدرسه ساز در 21 شهر استان خوزستان برگزار شده ولی هنوز کمک های اهدایی جمع بندی نشده است که امیدواریم کلیه تعهدات خیرین عملی شود.

دفتری با بیان اینکه در آینده نزدک 2 طرح آموزشی به همت خیرین در دزفول افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد گفت:21 اردیبهشت ماه جشنواره خیرین مدرسه ساز دزفول و 25 اردیبهشت ماه در اهواز برگزار خواهد شد.

دفتری اضافه کرد:26 اردیبهشت ماه نیز یک طرح بزرگ آموزشی که برای اجرای آن 50 میلیارد ریال از سوی یک فرد نیکوکار هزینه شده در آبادان افتتاح می شد.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز خوزستان گفت:خیرین مدرسه ساز خوزستانی رتبه های اول و دوم کشور را در مدرسه سازی دارند که سهم مردم خیر شهرهای دزفول و بهبهان بیشتر از سایر شهرستان هاست.

شهرستان دزفول بالای یکهزار خیر مدرسه ساز و استان خوزستان افزون بر 6 هزار و 400 خیر مدرسه ساز دارد.

طوبی مهدی نسب رئیس مجمع بانوان خیر مدرسه ساز دزفول نیز گفت:از اسفندماه پارسال که جشنواره بانوان خیر مدرسه ساز در دزفول برگزار شده تاکنون 450 میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی از سوی بانوان نیکوکار برای مدرسه سازی و تجهیز مدارس اهدا شده است.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دادرس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
0
0
اي كاش خير كارآفرين بود اشتغال ايجاد ميشد چرخ اقتصادي بيشتر مي چرخيد . چندتا بيكار مي رفت سركار . اقتصاد فلج خانواده ها تكوني مي خورد .
:
:
:
آخرین اخبار