تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۲
کد خبر: ۱۶۴۹۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئيس كانون بازنشستگان صنعت نفت آبادان خبر داد:
تجمع‌کارکنان بازنشسته پتروشیمی در مقابل‌فرمانداری‌آبادان
رئیس صندوق بازنشستگی و رفاه کارکنان صنعت نفت از تجمع کارکنان بازنشسته پتروشیمی در مقابل فرمانداری آبادان خبر داد.

عادل ادریس زاده بعد از ظهر امروز با اشاره به تجمع کارکنان بازنشسته پتروشیمی در مقابل فرمانداری آبادان، اظهار کرد: دلیل این تجمع، عدم پرداخت سهم کارفرما به صندوق از سوی پتروشیمی آبادان است.

وی افزود: با توجه به انباشته شدن مطالبات و همکاری نکردن پتروشیمی نسبت به بدهی خود، چندین بار این موضوع طی مکاتبات با وزارت، فرماندار و نمایندگان آبادان این موضوع انعکاس داده‌ شد.

رئیس کانون بازنشستگان صنعت نفت آبادان بیان کرد: تأمین مقرری و مستمری بازنشستگان و بازنشستگان بیش از موعد بر عهده خود پتروشیمی است. نزدیک به 3 سال است که پتروشیمی مطالبات کارکنان و تعهدات مالی خود را در این زمینه پرداخت نکرده است.

وی گفت: عدم پرداخت سهم کارفرما به صندوق باعث به تعویق افتادن حقوق اردیبهشت‌ماه بازنشستگان پتروشیمی بوده و با توجه به اینکه بازنشستگان به دلیل مشکلات معیشتی و کهولت سن ، بیماری‌های خاص با مشکلات عدیده‌ای دست‌وپنجه نرم می‌کند.

ادریس نژاد عنوان کرد: امیدواریم با پیگیری‌های مسئولان و برای رفع هرچه سریع‌تر این مشکل، همکاری‌های لازم جهت رفع پرداخت سهم کارفرما به صندوق بازنشستگی صورت گیرد.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
0
0
حقوق بازنشستگان قبل از موعد لوله سازی اهواز در اردیبهشت هم پرداخت نشده.حضرات راهکار قانونی از احاظ گرفتن سهم کارفرما طبق قراردادهای واگذاری در اختیارشان است اما برخلاف قانون مستمری بازنشسته رو قطع می کنند.مستمری که ما برایش کارکردبم.
:
:
:
آخرین اخبار