تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۱۶۵۰۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
یک مقام مسئول در سازمان خصوصی سازی خبر داد:
جزییات پرداخت سود جا ماندگان سهام عدالت
در حال حاضر سود سهام آن دسته از مشمولانی که کد شبای حساب بانکی خود را از اوایل بهمن ماه سال 96 به بعد تا 10 اردیبهشت ماه امسال ارسال کرده و پس از راستی آزمایی در سامانه سهام عدالت تجمیع شده‌اند به تدریج در حال واریز است
مدیر کل دفتر امور سهام سازمان خصوصی سازی از چرخش یک دوره کامل سود سهام میان 20 گروه مختلف مشمولان سهام عدالت خبر داد و گفت: سود آن دسته از مشمولانی که شماره شبای حساب بانکی خود را از اوایل بهمن ماه پارسال تا 10 اردیبهشت ماه امسال ارسال کرده بودند به تدریج در حال واریز است.

اسماعیل مختاری دولت آبادی با بیان اینکه تا به امروز حدود 3 هزار میلیارد تومان سود سهام میان بیش از 35 میلیون و 500 هزار نفر از مشمولانی که کد شبای خود را تا قبل از اوایل بهمن ماه پارسال به سامانه سهام عدالت ارسال کرده بودند توزیع شده است ، عنوان کرد: در حال حاضر سود سهام آن دسته از مشمولانی که کد شبای حساب بانکی خود را از اوایل بهمن ماه سال 96 به بعد تا 10 اردیبهشت ماه امسال ارسال کرده و پس از راستی آزمایی در سامانه سهام عدالت تجمیع شده‌اند به تدریج در حال واریز است.

به گفته وی این دسته از مشمولان شامل جمعیتی حدود 3 میلیون و 400 هزار نفر را شامل می‌شوند که سودی در حدود 282 میلیارد تومان میان آن‌ها تقسیم خواهد شد.

دولت آبادی با بیان اینکه در صورت درج کد شبای حساب بانکی هر یک از مشمولان در سامانه سهام عدالت حدود 3 ماه زمان برای واریز سود به خود اختصاص می‌دهد افزود: تا این لحظه آن دسته از مشمولانی که دارنده معادل یک میلیون تومان از سهام عدالت می‌شدند مبلغ 150 هزار تومان و مشمولان معادل کمتر از یک میلیون تومان نیز به نسبت اقساط واریزی از سود سهام عدالت برخوردار شده‌اند.

این مقام مسئول با بیان اینکه مرحله نخست واریز سود سهام عدالت برای اقشار آسیب پذیر و کم درآمد جامعه توانسته به بهبود کیفیت معیشت آن‌ها کمک نماید عنوان کرد:در اوایل اجرای واریز سود سهام عدالت برخی اشخاص ارقام و اعداد واریزی را تمسخر می‌کردند و این در حالی است که برخی مشمولان کم درآمد از جمله یک خانواده 5 نفره در شب عید امسال توانسته‌اند درآمدی 750 هزار تومانی داشته باشند. این موضوع باعث گشایش‌های بسیاری در معیشت خانواده‌های مختلف شده است.

وی در پایان تاکید کرد: سود سهام مشمولانی که کد شبای آن‌ها بعد از اوایل بهمن ماه پارسال تا 10 اردیبهشت ماه به سمانه سهام عدالت ارسال و هم اکنون تأیید و تجمیع شده از مجموع 34 بانک حدود 25 بانک توزیع و 9 بانک دیگر نیز به تدریج واریز خواهد شد.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
Yas
|
UNITED STATES
|
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
0
0
با سلام من خانمی هستم ک ن خودم ن دو فرزندم سهام عدالت ثبت نام نکردم خواهش ب من بگین چکار کنم ک بتونم سهام عدالت دریافت کنم
:
:
:
آخرین اخبار