تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۲۲:۴۸
کد خبر: ۱۶۵۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جزئیات کامل کنکورارشد دانشگاه آزاد/ اعلام زمان دقیق دریافت کارت کنکور
معاون اجرایی مرکز آزمون دانشگاه آزاد در ارتباط با زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد این دانشگاه گفت: توزیع کارت این آزمون به صورت اینترنتی از ساعت 11 صبح دوشنبه 19 اردیبهشت آغاز می شود و تا یک ساعت قبل از شروع آزمون ادامه خواهد داشت.

به گزارش خوزنیوز به نقل از مهر، محمدرضا مهراد فر اضافه کرد: داوطلبان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی می توانند از ساعت 11 صبح روز دوشنبه 19 اردیبهشت ماه جاری تا یک ساعت پیش از برگزاری آزمون با وارد کردن شماره پرونده و کد رهگیری که در هنگام ثبت نام دریافت کرده اند نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

وی در ارتباط با تعداد شرکت کنندگان دراین آزمون گفت: 500 هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کرده اند که از این تعداد 43 درصد زن و 57 درصد مرد هستند.

معاون اجرایی مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی درارتباط با نحوه رسیدگی به مشکلات احتمالی به وجود آمده در مشخصات کارت ورود به جلسه داوطلبان تاکید کرد: اطلاعات فردی و آزمون شخص داوطلب به همراه عکس وی در کارت ورود به جلسه درج شده است و داطلبان در صورت وجود هر مشکلی در اطلاعات مندرج در کارت لازم است در خلال روزهای دوشنبه تا چهارشنبه 19 تا 21 اردیبهشت ماه جاری صبح ها از ساعت 9 تا 13 و بعد ازظهرها از ساعت 14 تا 18 با مراجعه به باجه رفع نقص پیش بینی شده نسبت به اصلاح موارد مغایرت اقدام کنند.

مهرادفر افزود: داوطلبان لازم است به اطلاعیه ای که روز یکشنبه 18 اردیبهشت ماه از طریق روزنامه آفرینش منتشر و به طور همزمان در پایگاه روابط عمومی مرکز آزمون به آدرس pubr.azmoon.net قابل مشاهده است، مراجعه کنند.

به گزارش مهر، آزمون کارشناسی ارشد سال 90 دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه 22، 23 و 24 اردیبهشت ماه جاری در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شود.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۹
1
5
آیادریافت کارت ورودبه جلسه بدون کدرهگیری امکان پذیرهست؟
هانیه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
0
0
ایا دریافت کارت ورود به جلسه بدون کد رهگیری و شماره پرونده امکان پذیر هست؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
0
1
سلام متقاضى کنکور سراسرى و ازاد علوم پزشکى هستم , حالا که تاریخ برگزارى ازمون تو یک روزه و من نمیتونم همزمان هم زاهدان باشم هم تهران باید چکار کنم تورو خدا راهنماییم کنید…
:
:
:
آخرین اخبار