تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸
کد خبر: ۱۶۵۱۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر آبفا دزفول:
ظرفیت ذخیره آب آشامیدنی دزفول 4 برابر شد
مدیر آبفا دزفول گفت: با بهره برداری از 2 مخزن 30 هزار متر مکعبی ،‌ظرفیت ذخیره آب آشامیدنی این شهرستان با چهار برابر افزایش به 80 هزار متر مکعب رسید.

جمال الدین برفر احداث و بهره برداری از این مخازن ذخیره آب را گامی اساسی در راستای طرح جامع آبرسانی دزفول با چشم انداز سال 1425 برشمرد و افزود:با بهره برداری از 10 حلقه چاه جدید 35 درصد به ظرفیت منابع تولید آب این شهرستان افزوده شد.

وی تعداد چاه‌های تامین کننده آب این شهرستان را با بهره برداری از چاه های جدید 38 حلقه عنوان کرد و گفت: 460 میلیارد ریال برای حفر و تجهیز 10 حلقه چاه جدید و نیز 11 کیلومتر خط انتقال بین آنها هزینه شده است.

مدیر آبفا دزفول با بیان اینکه تا افق سال 1425 به میزان 60 درصد منابع تولید آب دزفول از طریق چاه و 40 درصد دیگر از محل تصفیه خانه در بالادست رودخانه دز تامین خواهد شد، بیان کرد: مطالعات تصفیه خانه آب آشامیدنی دزفول انجام شده و این طرح مهم ملی در مرحله تملک زمین است.

وی به مهمترین طرح های در دست اجرا و پیگیری در بخش فاضلاب در دزفول نیز اشاره کرد و گفت: با عقد قراردادی 280 میلیارد ریالی پروژه فاضلاب خیابان شریعتی دزفول حد فاصل 45 متری فتح المبین و پیام آوران به سمت شمال وارد گام اجرایی شده که با احداث 40 کیلومتر شبکه فاضلاب هشت هزار انشعاب واگذار می‌شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار