تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۱۶۵۱۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
راهپیمایی ضد آمریکایی در اهواز وگتوند برگزار شد
نمازگزاران اهواز و گتوند همگام با سایر هموطنان ، پس از اقامه نماز جمعه این هفته در اعتراض به بدعهدی های آمریکا و خروج این کشور از برجام دست به راهپیمایی اعتراض آمیز زدند.

نمازگزاران اهوازی همزمان با سایر نقاط کشور پس از اقامه نماز جمعه این هفته در مصلی مهدیه اهواز دست به راهپیمایی ضد آمریکایی زدند و انزجار خود را از استکبار جهانی نشان دادند.

این راهپیمایی مردمی ضد آمریکایی به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پی عهدشکنی دولت آمریکا و خروج این کشور از برجام، برگزار شد. 

مردم ولایتمدار و انقلابی اهواز با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضمون استکبار ستیزی از مصلی مهدیه امام خمینی (ره) به سمت چهارراه آبادان راهپیمایی کردند.

مردم با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس باردیگر اعتراض خود را به سیاست های غلط این کشورها اعلام کردند.

در پایان این راهپیمایی نیز قطعنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در چند بند در اعتراض به خروج آمریکا از برجام و تاکید بر اقتصاد مقاومتی قرائت شد.

مردم گتوند شعار مرگ بر آمریکا سردادند
 
اقشار مختلف مردم گتوند نیز با برپایی راهپیمایی با سردادن شعار مرگ بر استکبار بار دیگر عهد شکنی آمریکا را محکوم کردند. 

این راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه از محل مصلای امام خمینی (ره) گتوند تا خیابان استقلال این شهر برگزار شد. 

شرکت کنندگان در این راهپیمایی با محکوم کردن اقدام اخیر آمریکا در خروج از برجام بر ادامه ایستادگی در مقابل زورگویی استکبار جهانی تاکید کردند. 

در پایان این راهپیمایی قطعنامه ای علیه دشمنان ایران اسلامی قرائت و حاضران با شعار مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر استکبار مفاد آنرا تائید کردند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار