تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۳
کد خبر: ۱۶۵۱۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اعتراض والدین اهوازی به دیر اعلام کردن تعطیلی مدارس
جمعی از والدین دانش آموزان اهوازی نسبت به دیر اعلام کردن تعطیلی مدارس این شهر انتقاد کرده و خواستار توجه جدی مسئولان به این امر شدند.

یک شهروند اهوازی گفت: ساعت یک بامداد از طریق فضای مجازی متوجه شدیم که مدارس اهواز در روز شنبه تعطیل اعلام شده است و این در حالی است که فرزندم برای شرکت در امتحان پایان ترم خوابیده بود.

وی اظهار کرد: اگر زودتر تعطیلی مدارس را اعلام می کردند فرزندم با برنامه ریزی بهتری می توانست برای روزهای آتی خود برنامه ریزی نماید.

حمید دسومی دیگر شهروند اهوازی اعلام کرد: مدیر کل بحران استانداری خوزستان در ساعت 21 جمعه تعطیلی 11 شهرستان استان خوزستان را اعلام کرد ولی با قاطعیت گفت: مدارس اهواز تعطیل نیستند.

وی اظهار کرد: فرزندانم هم بر اساس گفته مدیر کل مدیریت بحران استانداری برای شرکت در امتحاناتشان در روز شنبه برنامه ریزی کردند که به یکباره در نیمه شب متوجه تعطیلی مدارس اهواز شدیم.

وی گفت: این بی برنامگی قطعا به روحیه دانش آموزان اهوازی و خوزستانی لطمه وارد می کند به همین دلیل مسئولان استان خوزستان باید فکری اساسی برای آن انجام دهند.

تعطیلی مدارس نوبت صبح شهرستان اهواز در حالی اتفاق افتاد که کیامرث حاجی زاده مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا و نیز گفت و گو با بخش خبری سیمای مرکز اهواز اعلام کرد: مدارس اهواز در نوبت صبح شنبه تعطیل نیست.

وی علت این امر را گزارش هواشناسی استان خوزستان مبنی بر نبود ریزگرد در آسمان اهواز اعلام کرد و گفت: دلیلی برای تعطیلی مدارس درذ این شهر نیست.

روابط عمومی اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان در ساعت 24 دقیقه بامداد پیامی را در گروههای واتساپی مبنی بر تعطیلی مدارس استان خوزستان منتشر کرد که در این پیام علت تعطیلی مدارس اهواز را آماده نبودن مدارس اعلام شد.

این درحالی است که چندی پیش مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان با انتقاد از تعطیلی بیش از حد مدارس استان خوزستان در ایامی که ریزگرد آسمان استان را فرا گکرفته بود اعلام کرد: طول مدت تحصیلی را برای جبران این تعطیلیها کمی بیشتر از سالهای قبل ادامه خواهیم داد.

تقی زاده تاکید کرد: تعطیلی مدارس باعث افت تحصیلی دانش آموزان می شود.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
منبع آگاه
|
UNITED KINGDOM
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
0
0
کسانی که انتقاد میکنن بهتره بدونن تعطیلی اهواز بنا بر درخواست مدیرکل آموزش و پرورش بوده چون مدارس آلوده بوده و نیاز به زمان برای تمیز کردن داشت که این درخواست از سوی آموزش و پرورش ساعت 12 شب از مدیریت بحران شده است.
:
:
:
آخرین اخبار