تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵
کد خبر: ۱۶۵۱۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حسنوند خبر داد:
هفته‌آینده،بررسی نهایی طرح‌ساماندهی جایگاه‌های‌سوخت
رییس کمیسیون انرژی مجلس، گفت: روابط مالی بین جایگاه دار و کامیون دار از انبار تا جایگاه تعیین می شود.

فریدون حسنوند با اشاره به تهیه طرحی از سوی نمایندگان برای ساماندهی جایگاه های سوخت و برندینگ گفت: کلیات این طرح در کمیسیون انرژی تصویب شده، اما نظر کمیسیون این است که نقطه نظرات جایگاه داران، کامیون داران و برندها باید در این طرح مورد توجه قرار گرفته و قانون کاملی در این زمینه تصویب شود تا بتوان به اهداف مدنظر دست یافت.

رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، با بیان طی روزهای گذشته جلسات مشترکی با افراد دخیل در برندینگ جایگاه های سوخت تشکیل شده است، افزود: در 9 بند پیشنهادات برای ساماندهی جایگاه های سوخت و برندینگ آماده شده است و در نشست هفته آینده کمیسیون با حضور طراحان و دستگاه های اجرایی ذیربط مورد بحث و بررسی قرار می گیرد تا به عنوان مصوبه کمیسیون برای طرح به صحن علنی مجلس ارائه شود. 

روابط مالی بین جایگاه دار و کامیون دار از انبار تا جایگاه کاملا پیش بینی شده است

وی ادامه داد: روابط مالی بین جایگاه دار و کامیون دار از انبار تا جایگاه کاملا پیش بینی شده است و در این راستا کمیته ای برای قیمت گذاری و نظارت بر این موضوع تعیین شده است.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه بحث تبخیر، فصول مختلف سال و مناطق جغرافیایی با اقلیم خاص در طرح مذکور مدنظر قرار گرفته است، یادآور شد: حسن طرح ساماندهی جایگاه های سوخت در این است که ما ضمن اینکه جایگاه دار را به طور مستقل به رسمیت شناخته ایم، اگر کسی بخواهد از برندی استفاده کند می تواند این اقدام را عملیاتی کند.

زمان حمل محموله کوتاه و واسطه ها کاهش یافته است

وی افزود: در بازگشت پول به جایگاه دار و کامیون دار براساس نوع تعریفی که صورت گرفته این اقدام بدون تاخیر و با کمترین فاصله زمانی انجام می شود.

رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به دیگر مزایای طرح برندسازی جایگاه های سوخت، تصریح کرد: براساس طرح مذکور زمان حمل محموله کوتاه و واسطه ها کاهش یافته تا جایگاه ها بتوانند کار خود را انجام دهند.
:
:
:
آخرین اخبار