تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۱۶۵۱۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بودجه ۷میلیونی و هزینه های ۸۰ ملیونی ورزش تنیس در خوزستان
ریس هیات تنیس خوزستان گفت : اداره کل ورزش و جوانان خوزستان تنها ۷ملیون تومان به ورزش تنیس کمک کرده در صورتی که هزینه یک راکت تنیس بیش از ۱۰ ملیون تومان است.

احمد رضا زیبایی اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان قرار است یک قطعه زمینی را به ورزش تنیس اختصاص دهد ما نیز قول این زمین را گرفته‌ایم و مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان نیز دستور واگذاری زمین را داده اما تا به امروز هیچ گونه اقدامی انجام نشده است.

وی افزود: اگر این زمین به ما تحویل داده شود، می‌توانیم در 6 ماه دوم سال میزبان مسابقات فیوچرز و جام حذفی تنیس کشوری را در اهواز داشته باشیم که این بسیار امتیاز بزرگی می‌تواند برای استان خوزستان باشد.

ریس هیات تنیس خوزستان گفت: سال 96یک دوره آموزشی زیر10سال در دوبخش اقایان وبانوان در زمینه مسابقات لیگ برتر داشتیم که متاسفانه به دلیل عدم پرداختی‌ها و رفتن بازیکنان به خارج از کشور مجبور به انصراف از مسابقات شدیم اما در مسابقات جام حذفی دربین 88 تیم مقام سوم را کسب کنیم.

وی با بیان اینکه ورزش تنیس یک ورزش پر هزینه است، عنوان کرد: چند زمین برای مسابقات آماده کردیم اما این زمین‎ها کاملا ناهموار بودند البته بازحماتی که رئیس سابق هیئت تنیس خوزستان در طول این چند سال کشیدند این تعداد زمین در اختیار ورزش تنیس قرارگرفت.

زیبایی ادامه داد: در طول 6 ماهی که ریاست هیئت تنیس خوزستان را به عهده دارم حدود 80 میلیون تومان هزینه امکانات ورزشی و تجهیزات زمین تنیس شامل راکت، خاک زمین، تور، هزینه مربیان و نور زمین‌ها شده است ویک آپارتمان به صورت کامل برای نشست‌ها جلسات وخواب گاه ورزشکاران تجهیز کردیم اما اداره کل ورزش فقط به ما 7ملیون تومان کمک کرده که هزینه یک راکت تنیس از آن بیشتر است.

وی افزود: ریس فدراسیون تنیس کشور در ماه گذشته از مجوعه ای که ما آماده کردیم بازدید کردند وکاملا راضیت داشتند.
مرجع / تسنیم
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سوده
|
-
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۹
0
0
راکت تنیس 10 میلیون تومان ؟
:
:
:
آخرین اخبار