تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۱۶۵۲۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
2 محموله قاچاق در مرز شلمچه توقیف شد
فرمانده مرزبانی خوزستان گفت : با هوشیاری ماموران مرزبانی هنگ مرزی خرمشهر ، 2 محموله ساعت مچی زنانه و زعفران قاچاق روز جمعه در مرز بین المللی شلمچه کشف و توقیف شد.

سردار 'عبدالله نظرپور' روز شنبه افزود: ماموران مرزبانی مستقر در پایانه مرزی شلمچه ، در راستای مبارزه بی امان با قاچاقچیان و جلوگیری از ورود هرگونه کالای قاچاق، حین کنترل مترددین مرزی یک قاچاقچی را دستگیر و در بازرسی بیشتر ، سه هزار و 185 عدد ساعت مچی زنانه را که وی قصد انتقال به کشور داشت، کشف و توقیف کردند. 

وی ارزش این محموله قاچاق کشف شده را 3میلیارد و 180 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: متهم به قاچاق کالا پس از تکمیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.
 
فرمانده مرزبانی استان خوزستان همچنین از کشف سه هزار و 156 بسته زعفران نیم گرمی در پایانه مرزی شلمچه حین خروج از کشور خبر داد. 

وی ارزش این محموله قاچاق را بیش 90میلیون ریال عنوان کرد و افزود:در این ارتباط 2 متهم به قاچاق کالا پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

در سال جاری چند محموله قاچاق کالا حین ورود یا خروج از کشور در مرزهای زمینی چذابه و شلمچه کشف و ضبط شده است.

مرزهای زمینی چذابه و شلمچه ، 2 گذرگاه رسمی برای تردد مسافران ، زائران و صادرات کالاهای غیرنفتی به عراق محسوب می شود.

2 مرز زمینی شلمچه و چذابه و مرز دریایی خرمشهر به تدریج از تیرماه 1382پس از سرنگونی رژیم بعثی عراق برای تردد زائران عتبات عالیات و صادرات کالاهای غیرنفتی به این کشور بازگشایی شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار