تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱
کد خبر: ۱۶۵۲۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انعقاد تفاهم‌نامه توسعه خدمات ICT در نمایشگاه الکامپ خوزستان
تفاهم‌نامه همکاری در زمینه توسعه خدمات ICT، ایجاد اشتغال پایدار و تبدیل کسب و کارهای سنتی به دیجیتال میان استانداری خوزستان و شرکت فناپ امروز در حاشیه سومین نمایشگاه تخصصی الکامپ خوزستان به امضا رسید. 

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در این رابطه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این تفاهمنامه میان استانداری خوزستان و مجموعه فناپ جهت کسب و کارهای دیجیتال، شهر هوشمند و داشبرد مدیریتی و همچنین تقویت این مجموعه که امکانات و تجهیزات بانکی را در منطقه آزاد اروند تولید می‌کند، امضا شد.

وی افزود: تعهد این مجموعه ایجاد دو هزار شغل و راه‌اندازی دفتر توسعه در استان است. ما در گذشته نیز با مجموعه فناپ در خصوص پنجره واحد سرمایه‌گذاری همکاری داشته‌ایم و از کار راضی هستیم و اکنون درحال تبدیل شدن به پروژه ملی سرمایه‌گذاری برای کشور است که وزارت اقتصاد آن را از ما گرفته است.

استاندار خوزستان ادامه داد: امیدواریم این برنامه نیز از برنامه‌های پیشرو در سطح ملی شود. این برنامه ها علاوه بر اشتغال مدیریت را در جامعه راهنمایی می‌کند و داشبرد مدیریتی مجموعه‌ای از مدیریت دیجیتال و مدرن است که موجب می‌شود بهره‌وری بالا رود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار